Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Vieras

/ #4

29.06.2015 10:58

Kiitos, että olet osaltasi aloitteellinen tämän asian suhteen. Minä teen työtä toisaalla, omalla tavallani. Olen yksi niistä, jolle se merkitsee 162 euron leikkausta asumistukeen ja kun maksan vielä velkoja hammashoidosta, jota julkinen terveydenhuolto ei kyennyt suorittamaan, olen niin ahtaalla, että voisinpa melkein sanoa, että se on sitten viimeinen tikki. En nimittäin enää jaksa pinnistellä, sillä reilun kahdenkymmenen vuoden jäkeen olen saanut tästä jallittamisesta ihan tarpeekseni. Ole 68 vuotias ja maksanut yhdet takausvelat, selvinnyt siitä ja nyt maksan hammashoidosta reilun kymppitonnin laskua, koska mukamas julkinen terveydenhuolto ei kyennyt suorittamaan niin vaativaa operaatiota. Ihmettelen kuitenkin, että Virolainen tuttavani, joka kaiken lisäksi käyt ytössä, sai lähetteen samanlaiseen operaatioon. Jos nyt putoan taas tässä saumassa johonkin rotkoon, niin minä en yksinkertaisesti jaksa enää.