Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle / Tiedotteet / Yle Häme radiossa tänään klo 15.00 mun haastattelu / Kommentit


Vieras

#1

29.06.2015 08:57

Tsemppiä sinulle haastatteluun ja suojelusenkeleitä matkaamme saada tämä tärkeä asia oikeudenmukaiseksi !

Vieras

#2

29.06.2015 09:02

Hienoa!!!!


Vieras

#3

29.06.2015 10:36

Hyvä, Leena!

Vieras

#4

29.06.2015 10:58

Kiitos, että olet osaltasi aloitteellinen tämän asian suhteen. Minä teen työtä toisaalla, omalla tavallani. Olen yksi niistä, jolle se merkitsee 162 euron leikkausta asumistukeen ja kun maksan vielä velkoja hammashoidosta, jota julkinen terveydenhuolto ei kyennyt suorittamaan, olen niin ahtaalla, että voisinpa melkein sanoa, että se on sitten viimeinen tikki. En nimittäin enää jaksa pinnistellä, sillä reilun kahdenkymmenen vuoden jäkeen olen saanut tästä jallittamisesta ihan tarpeekseni. Ole 68 vuotias ja maksanut yhdet takausvelat, selvinnyt siitä ja nyt maksan hammashoidosta reilun kymppitonnin laskua, koska mukamas julkinen terveydenhuolto ei kyennyt suorittamaan niin vaativaa operaatiota. Ihmettelen kuitenkin, että Virolainen tuttavani, joka kaiken lisäksi käyt ytössä, sai lähetteen samanlaiseen operaatioon. Jos nyt putoan taas tässä saumassa johonkin rotkoon, niin minä en yksinkertaisesti jaksa enää.

Vieras

#5

29.06.2015 12:27

Hei, kuuntelin haastattelusi ja se meni oikein mukavasti.
Kerroit hyvin asian ja otit hyvin huomioon meidät samassa tilanteessa olevat eläkeläiset.
Kiitos sinulle Leena.

Vieras

#6

29.06.2015 12:40

Hienoa että tämä on saanut julkisuutta näin paljon


Vieras

#7

29.06.2015 13:06

Hyvä juttu, mitä enemmän julkisuutta tuolle saadaan niin sen parempi, jos se sitte menis päättäjien aivoihin ettei sitä asumistukea voi yhdistää.
Vammaisen, pienelakkeen saajan aiti

#8 KIITOS

29.06.2015 13:57

Kiitos Leena tyosta mita teet. Toivotan onnea, etta saat ajan eduskuntaan. Ja todella hienoa, etta haastattelu tulee ulos. Jatka hyvaa tyotasi. Olen hengessa mukana.

LeenaP

#9 Haastattelu on sitten Hämeen Sanomissa kai keskiviikkona 1.7.15

29.06.2015 15:49

ja yle Hämeen nettisivuilla

Jännitin kyllä radio haastattelussa niin ,että meni sanat solmuun ja jäi asiat mitä piti mainita pois.No oli eka kerta ...siitä se lähtee


Vieras

#10

29.06.2015 16:19

Hei Leena,

Kiitos itsellesi. Hienoa, että lähes 5000 ihmistä on allekirjoittanut adressin. Minä ja varmaan monet muutkin seuraamme kauhulla miten hyväosaiset "pikkupojat" tekevät hirveitä päätöksiä kansan puolesta. Toivottavasti Suomen sosiaaliturvastu tehdyt lait estävät jo alkuun pientuloisten leikkaukset.

Vieras

#11

29.06.2015 16:50

Mitä voisimme tehdä vielä tämän lisäksi että meiltä ei vietäis elämän edellytyksiä. Jos menetän asumistuestani melkein 200 euroa en selviä asunnossani ja joudun muuttmaan kadulle tai asuntolaan jos jostain sellainen pika löytyy. Ajatukset pyörivät yötä päivää tämän kauhuskenaarion ympärillä.