Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Vieras

/ #1232

06.07.2015 07:15

Ei me pientä eläkettä saavat rikkauksia tässä vaadita vaan että jollakin lailla saatais vuokra ja laskut maksettua ja jotakin vatsan täytteeksi joka päivälle.Eläkkeensaajan asumistuki auttaa siinä jonkin verran,ei se leveää elämää meille anna nytkään.Nyt tuntuu siltä että päättäjät luulevat sen tuovan jotakin luxusta elämäämme.,mutta se auttaa meitä asumaan kohtalaisesti ja saamaan katon päämme päälle.Kituuttamista se silti on mutta saataisiin pitää nykyiset kotimme kuitenkin kun tuki pysyisi entisellään.Siltikin joudumme käyttämään kirpputoreja,ostamaan ale ruokaa,laskemaan miten rahat riittäisivät koko kuukaudeksi ja jos jokin yllättävä meno tulee niin ruuasta se on tingittävä vaikka siinä ei tinkimisen varaa olekkaan.Joten miten ihmeessä pärjäämme jos tuki muuttuu,eläkeläinenkään ei elä pelkällä"pyhällä hengellä".Nyt päättäjien tulee ymmärtää,että tämä meidän hätä on aivan totta,huoli jokapäiväisesta toimeentulosta,että ihan oikeasti nyt otetaan se raha meiltä jolla ostamme ruokaa,lääkkeitä jne ei me olla voitu sitä rahaa käyttää mihinkään"turhuuteen"tai tilille korkoa kasvamaan.