Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

raivostunut tälläiseen turhaan

/ #132

16.07.2015 19:07

Voi luoja. Ihan voin kertoa että naiset (ei tietenkään kaikki) ovat todella paljon parempia kuljettajia, kuin suuriosa miehistä. Milloin näkee niitä idioottimaisia ohituksia kun joku rupee v*tuttamaan, niin silloin ohitetaan ja ängetään eteen, jonka jälkeen jarrutetaan. Suurinosa näkemistäni "läheltäpiti" tilanteista on n 35-70-vuotiaiden miesten aiheuttamia (tietysti ON poikkeuksia).

En sano että naiset olisivat täydellisiä auton käsittelyssä, mutta tälläinen yleistäminen on niin naurettavaa. Niin miehiin kuin naisiinkin mahtuu niitä yksilöitä, jotka antavat ihmisille aihetta ajatella tällaisia asioita.

Raivostuttaa vaan tää ainainen "nainen on huonompi kaikessa, varsinkin autoilussa, kuin mies" -ajatusmaailma.

Kaikella rakkaudella kaikkia kohtaan; KUKAAN ei ole täydellinen. En minä, etkä sinä. Vois täällä Suomessa keskittyä paljon tärkeämpiin asioihin ja jättää nämä turhanpäiväset höpöhöpöt sivuun. Tämäkin adressi niin turha. Vaikka olisikin vain "hyvä läppä" niin menee silti yli hilseen.

Kiiton ja anteeks