Tokio Hotel Suomeen 2009

nastola

/ #88 Kyllä kyllä..

28.05.2009 03:26

.. Ei voi kuin nauraa näille keskusteluille. Kamala haloo nousee, jos joku sanoo pahan sanan bändistä. Negatiiviseen palautteeseen täytyy tottua, etenkin Tokio Hotelin kaltaisten 'massabändien' kohdalla. Ja en ymmärrä, miten se voi jotakin loukata, jos bändistä puhutaan paskaa. Se on vain jonkun henkilön surkea mielipide, joka ei osaa arvostaa toisten mieltymyksiä lainkaan. Siitä ei siis pidä mennä välittämään.

Ja mitä noihin IP -osoitteisiin tulee, asialle ei voi mitään. Pikkulikat fuskaavat, niin se menee usein tällaisissa bändejä koskevissa adresseissa. Typerää puuhaa, mutta minkäs teet.

Ja tosiaan, tällaisten adressien avulla vain pyritään näyttämään, että täällä meillä Suomessakin on TH:n kuuntelijoita, jotka kovasti tahtoisivat bändiä Suomeen. Ja kyllä bändin managereillä, levy-yhtiöille ja mitä lie onkaan, on Suomeen tulo pyyntöjä lähetetty. Kyllä se Tokio Hotel vielä jonain päivänä tänne saapuu omalle keikalle, oli se sitten tänä vuonna tai vasta viiden vuoden päästä.

Itsekkin olen bändiä Suomeen toivonut jo päälle kolmisen vuotta, mutta ei se maailmaa kaada, jos keikkapäivämäärä siirtyy myöhäisemmäksi. Kyllä minä odottaa jaksan, se onkin eri asia, jaksaako muut odottaa. Nämä 'ihkuttajat' eivät ainakaan.

Mutta nyt.. Jos voitaisiin keskustella hieman sivistyneemmin tästä lähin, ilman kamalaa halootaa ja haukkumista. Jokaisella omat mielipiteet ja niitä täytyisi pyrkiä kunnioittamaan. Ja negatiivinen palaute täytyy osata antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei sitä muuten elämästä tule vittuakaan. Ja niin kauan kun ei mennä henkilökohtaisiin asioihin (lempibändit ym 'idolit' eivät ole niitä), kaikki on hyvin.

By the way, Metallica on varsin mahtava bändi, ja Tokio Hotelilla on myös runsaasti täysi-ikäisiä kuuntelijoita (selväjärkisiä, ei mitään jälkeenjääneitä), he vain eivät näytä sitä niin avoimesti (kuten muutakaan musiikkimakuaan, useinmiten), toisin kuin nuoremmat kuuntelijat. Nämä siis viitaten ensimmäisen sivun viesteihin.

Nyt, kiitos ja hyvää yötä. Olen puhunut ja sanottavani sanonut.