Turun Eläinhoitolaa ei saa lopettaa!

Minna muurinen
Auvainen

/ #33 Hei!

26.06.2009 23:28

Ihmettelen ja kummastelen täällä myös,minusta täällä pitäisi keskustella Turun eläinhoitolan puolesta eikä mistään muusta.

Heidille toivon jaksamista jatkaa eläinhoitolan pyörittämisessä ja että tästä adressista olisi hyötyä ja saisit uudet hyvät tilat.Teet hienoa työtä!

Mehän itse ollaan otettu Heidiltä koira,karkulainen oli,se on ollut maailman paras koira,edelleenkin, partacollie Jesperi.
Jesperi ilostuttanu perhettämme jo kymmenkunta vuotta,eikä päivääkään olla kaduttu,että annoimme kodin "löytökoiralle".Jesperi jo vanha,otettaessa noin 4-5v eläinlääkärin mukaan,joten vanhalla herralla siis ikää jo siunaantunut 14-15v.Pirteenä edelleen jaksaa tervehtiä pihalle ajavat vieraamme juoksemalla auton vieressä,ja mikä ilo,kun autosta nousee pois.
Jesperi viettää vapaana pihapiirissämme vanhuuden päivänsä eikä häiriköi naapureita,ei ole vaaraksi autoilijoille,asutaan niin "metässä".(ettei kukaan saa taas tästäkään väärää käsitystä,kun koira vapaana) ;)
Otettaessamme Jesperin meillä oli kaksi kouluikäistä lasta ja Jesperin meillä ollessa syntynyt kaksi lisää ja miten hienosti noiden lasten kanssa aina ollut,milloinkaan ei ole tarvinnut pelätä,että Jesperi olisi jotain heille tehnyt,vaikka varmaan kipeää on joskus tehnyt,kun pienet sormet napannu karvoista kiinni,silloin lasta komennettu ja Jesperiä kiitetty ja kehuttu,miten hieno koira on :)

En tiedä kuuluiko tämä tarina nyt tähän,mutta halusin kertoa vaan!!

Hyvää kesää kaikille ja pysytelkää asiassa!