Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #2341

09.08.2015 12:50

Ihmiset (ihmisen mieli ja ajatukset) ohjelmoidaan hyvin varhaisessa vaiheessa kilpailuyhteiskuntaan, jonka seurauksena katkaistaan yhteys alitajuntaan. Ihminen ohjelmoidaan orjaksi, osaksi pyramidin rakenteita (jonka huipulla 13 perhettä ja sen alapuolella 300:n henkilön neuvosto). Ohjelmoinnin seurauksena, vuosisatojen kuluessa on unohdettu planeettamme puhtaan luonnon merkitys ja sen vaikutus kaikkeen, jopa planeettamme energiatasoon, värähtelytaajuuteen, energiaan joka on yhteydessä meihin kaikkiin. Amerikan alkuperäiskansat "puhuvat" suuresta hengestä, hengestä, joka vaikuttaa kaikkeen.

Puhdas vesi -> puhdas keho (flesh) -> puhdas henki (spirit)
Epäpuhdas vesi -> matala energiataso, vaarana: matala värähtelytaajuus (tuntemukset: pelko, viha, suuttumus, kateus jne.)
Puhdas vesi -> korkea energiataso, helpommin onnistuu saavuttamaan korkean värähtelytaajuuden. (tunne: olemme kaikki yhtä, yhteys kaikkeen elolliseen, elottomaan, yhteys planeettaan, yhteys "maailmankaikkeuteen", yhteys kaikkeen tietoon, absoluuttiseen totuuteen)

Tämän edellä mainitun voi jokainen itse testata käytännössä.
Syötte kuukauden verran täysin puhtaaksi luokiteltuja elintarvikkeita "orgaanista" ruokaa", juotte puhtaita nesteitä,( tässä yhteydessä en tarkoita kirkasta viinaa) niin koette energiatasonne nousun, mielenne myös kirkastuu. Puhdas keho yhdistettynä meditatiivisiin harjoituksiin, te tulette näkemään ja kokemaan asioita, joita ette koskaan olisi kuvitelleet kokevanne tai näkevänne. (Ennen meditointiharjoituksia, jos henkilöllä vakavia terveysongelmia, kannattaa olla yhteydessä hoitavaan lääkäriin. Varovaisuuden kannalta varmuuden vuoksi.)

Matalammalla "taajuudella" vaikuttavat äly, mieli ja ajatukset (kaikki mitä nyky-yhteiskunnassa painotetaan ja joille annetaan arvoa)

Korkeammalla "taajuudella": alitajunta, intuitio ja "sinä itse" (jotkut käyttävät tästä nimitystä "sielu")

Nyt on korkea aika kehittää pumpuliaivoja ja
herätä unesta,
HERÄTKÄÄ

Näppäilemäni tarina ei ole mitään "New Age -shittiä", vaan täyttä totta.