EI Vanttilan lumenkaatopaikalle NEJ till snödumpning i Fantsby

Vieras

/ #31

28.08.2015 19:20

Espoon kaupungin toiminta tässä asiassa on ollut täysin ala-arvoista, kaukana hyvistä toimintatavoista. Kyltti metsän laitaan ilmestyi keskellä heinäkuuta ja aikaa oikaisuvaatimuksen tekemiseen oli hyvin vähän. Useat alueen asukkaat olivat tuolloin lomalla eivätkä yksinkertaisesti ehtineet reagoida asiaan. Ei kulunut kuin hetki kun koko metsäalue oli kaadettu puista, jäljellä vain karu aukio.

Sijoituspaikkana Vanttila on mitä huonoimmin valittu. Kuten muutkin kommentoijat ovat sanoneet, on vieressä 900 oppilaan koulu ja reilun kilometrin päässä myös ruotsinkielinen koulu. Rekkaralli on viimeinen asia, mitä jo muutenkin vaaralliselle koulutielle halutaan! Kauklahdentien risteys on jo nyt aamuisin aivan tukossa ja näkyvyys huono, mitä kun tähän vielä lisätään runsaasti raskasta liikennettä? Erittäin huono yhdistelmä!!!

Valitettavasti olemme viime viikkoina saaneet jo muutenkin lukea lehdistä pienten koululaisten kuolemista suojateillä isojen rekkojen yliajamina - sitäkö tässä ehdoin tahdoin halutaan lisää?

Olen erittäin, erittäin pettynyt asioiden hoitoon kaupungin taholta tämän asian suhteen. Täysin selkärangatonta ja asiatonta toimintaa, hävetkää virkamiehet!!