Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Tupu

/ #22 Re: Ei vastaa Sipilä

02.09.2015 10:42

#21: - Ei vastaa Sipilä

Hei. En tiedä kuuluuko minun kommentti tähän. Mutta olen usean ihmisen kanssa puhunut siitä, että miksi meitä kaikkein vähäosasia rokotetaan oikein kunnolla? Eihän ministerit nyt leikkaa vääriä ihmisiä. Laskisivat omia palkkojaan ensin, heillä j.kaikilla on isot rahat o.pankissa, ja ties missä? Meiltä eläkeläisiltä ja tylttömiltä ja laosiperheiltä   , otetaan nyt j.kaikkien eniten. Eikös se ole niin, että jo kerran saavutettuja etuuksia ei oteta pois m? Ajatukseni on, että jäädytetään ministeriöiden, kansanedustajien ja siis aivan kaikilta, jotka muka yrittää järjestää Suomen asioita, palkat ja kaikki edut, puoleksi vuodeksi eteenpäin, siten että annettaisiin heille kuukaudessa vaan se summa rahaa, minkä työtön saa!! Mahtaisi ainakin näiden kolmen SSSmiehen alahuuli alkaisi väpättämään? Se miten tämä alkaisi toimia, niin minulla ei ole mitään tietoa. Mutta jos joku täällä osaisi alkaa tätä ehdotusta tekemään?