Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kari Lajunen

/ #2899 Facebook Puhetta Vaasasta käydään keskustelua tästä aiheesta

05.09.2015 18:45

Lainaus Facebook Puhetta Vaasasta osiossa käydään keskustelua aiheesta.  Tässä pieni osa keskustelusta

 

1. syyskuuta kello 12:33 · Tykkää

Tapio  Miten Juri Kadarin paluu takaisin opettajaksi onnistui? Käsitelläänkö myös tätä tilaisuudessa?
1. syyskuuta kello 15:12 · Muokattu · Tykkää

Kari Lajunen Olen ihan oikeasti uskonut, että virkamiehet ja lautakunnan jäsenet olisivat luotettavia ja täysijärkisiä. Tämän Kadarin tapausta seuranneena käsitykseni muuttui aivan päinvastaiseksi. Olin kyllä kuullut, että "virkamiesmoraali" olisi "virkamiesmoraa...Näytä lisää
1. syyskuuta kello 20:31 · Muokattu · Tykkää

Tapio i Onko Kadarin töihinpalaamisen kanssa ongelmmia? Missä ovat rehelliset ihmiset?
1. syyskuuta kello 20:52 · Muokattu · Tykkää

Jaakko  Ihminen uskoo olevansa rehellinen, mutta pelkää itsensä epärehelliseksi.
2. syyskuuta kello 12:20 · Tykkää

 Vote JV hyvä, kyllä useakin työpsykologi, ym, ovat todenneet, että ON olemassa myös ihan tahallaan ilkeitä ihmisiä. Kuten yksi suunta heistä on narsistit! Usein ovat tunne-elämältään puutteellisia. Liian moni viran saanut uskoo olevansa vähintään jumalasta seuraava, mutta mihin suuntaan?
2. syyskuuta kello 12:26 · Tykkää

Jaakko Olen Vote samaa mieltä. Siitähän ne ajojahdit alkavat, Pahantahtoisista ihmisistä, joita hyväntahtoiset peesaavat, koska eivät ajattele eivätkä uskalla olla erimieltä.
2. syyskuuta kello 12:30 · Tykkää · 1

Risto  Miksi Lajunen laitoit tuon pyynnön Yli-salmelle , hänhän on yksi tämän munauksen arkkitehdeistä .
2. syyskuuta kello 15:45 · Tykkää

Kari Lajunen Joo tiedän mutta kenelle muulle sen voisi osoittaa?
2. syyskuuta kello 16:01 · Tykkää

Kari Lajunen Ettei tässä menisi puurot ja vellit sekaisin niin kuvaamisella tarkoitan julkaisulupaa esim. vaasalaisia.infossa. Kuvatahan sieltä vapaasti saa mutta kyse on julkaisunvapaudesta. Kuvaan sieltä joka tapauksessa mutta en ehkä koskaan saa julkaista.
2. syyskuuta kello 16:03 · Tykkää

Tapio  Minä julkaisen omalla nimelläsi tehdyn videon. Kadarin tapauksessa kaikki ei tunnu olevan niin kuin halutaan näyttää. Kuka avaa suunsa?
2. syyskuuta kello 16:28 · Tykkää

Kari Lajunen Soitin Jurille mutta hänellä ei ollut mitään kerrottavaa. Jos otetaan huomioon miten iloinen hän oli viime kerran puhelinhaastattelussa, mutta nyt melko iloton, niin epäilen, että häntä työpaikkakiusataan. Koko tapaus on ollut ylempien virkamiesten pullistelua lain edessä ja vaikka virkamiehistä tuli täystyrmäysvoitto niin kaupunki ei ole tehnyt mitään, ettei sellainen voisi jatkua, niin kyllähän se silloin taitaa jatkua.