Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #415

09.09.2015 18:49

Koska tällaiset säästötoimenpiteet koskettavat suurta ihmisjoukkoa ja tämä on täysin epäoikeudenmukainen päätös eikä minkään perustuslain mukainen. Tässä todellakin romutetaan kaikki jo neuvottelujen kautta saavutetut ja sovitut päätökset. En ymmärrä millä tavalla tämä vaikuttaa Suomen vientiin kun valmiiksi matalapalkkaisten kukkarosta vähennetään entisestään. Tämä vaikuttaa suoraan ihmisten työmotivaatioon, jaksamiseen työssä ja hankaloittaa useiden ihmisten, etenkin lapsiperheiden ostovoimaa. Joissakin perheissä molemmat vanhemmat ovat julkisella sektorilla töissä ja tekevät raskasta kolmivuorotyötä, oliko tätäkään otettu huomioon? Ensimmäinen sairasloma palkattomaksi on älytön toimenpide joka ei tule johtamaan mihinkään kuten Ruotsissakin on nähty. Lisäksi lomien lyhentämiset johtavat nykyistä aikaisemmin työntekijöiden työkyvyttömyyseläkkeille jne. Se on helppo herrojen ottaa köyhiltä ja keskituloisilta pois kun ei tarvitse kaupassa laskeskella kuin paljon se maitopurkki maksaa. Itseltään eivät kyllä ole valmiita etuuksia vähentämään. Olen todella, todella vihainen hallitukselle ja toivon todella että yleislakko alkaa ja tähän ei suostuta. Hallitus on epäonnistunut täysin ja toivon hallituksen hajoamista mahdollisimman pian. Uudet vaalit, kiitos!!!