Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #1186

11.09.2015 13:20

Minulla on kaksi pientä lasta jo edelliset hallituksen päätökset pienensi perheemme tasapainoilua ja päiväkoti hinnat nousevat ja minun palkkaani pienee uusien päätösten myötä koska työläiset eivät ole vielä osallistuneet valtion nousuun niin nyt on minun vuoroni. Tekeekö hallitus töitä pyhäisin ja jättävät lapsensa ja mahdollisesti puolison lapset toiselle vanhemmalle ja käskee viettään hyvät pyhät. Monet kerrat on itkukurkussa ovi painettu perässä kiinni ja lohdutetu että illalla näemme klo:22 kun äiti rätti väsynyt ja murehtii mummujen ja pappojen asioiden olevan yöksi varmasti kunnossa. Ne monet kauppareissut toiveineen täytyy lytätä koska ylimääräistä ei ole. Ne monet toiveet kylpylään tai laivalle pääsystä täytynyt lytätä kun on maksettava pakolliset menot ensin katsotaan jääkö mitään vaikka itsellään tieto ettei jää, jotta ei tuota lapselle taas pettymystä. Ne pakolliset kilometrit työntakia ajettava ja auto huollettava ja yllätyksiähän tulee aina joten laitetaan tämäkin maksu visalle koska budjetti ylittyi tuplaten ja pakko korjata jotta pääsee tienaamaan niitä ihania euroja joita karsitaan aina niiltä jotka sitä eniten tarvitsisivat! Sitten ihmetellään miksi ihmiset voivat huonosti ja tekevät itsemurhia. Tätä voisi hallitus jo alkaa pikkuhiljaa mietimään.