Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #1200

11.09.2015 15:07

Olen ollut kotihoidossa 15 vuotta ja nähnyt tämän muutoksen kotisairaanhoidosta kotihoitoon. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa tulevaa 38 ansaittua lomapäivää ! Turhaanko? :( kiitettävästi olen kiitosta saanut työstäni, ainakin asiakkailtani jos ei johto ole kiireessään aina muistanut, voimavarat työssäni on ihanat työkaverit ja ihanat asiakkaat (jotka siis pääosin vanhuksia meillä) jotka myös antavat meille hoitajille niin paljon voimavaraa jaksaa tätä työtä ja elämäntietoa. Tämä hallituksen esitys tuntuu todella sydämettömän pahalta että kaikki pieninkin kiitos poistetaan. Ja EI KETÄÄN hoitaja turhaan vietä aikaansa töissä saadakseen ylityö korvauksia vaan joskus on päiviä kun jonkun asiakkaan terveys ei esim. voi odottaa seuraavaan päivään ja käynnin tehnyt hoitajan täytyy huolehtia että asiakas pysyy elossa ! Lisää hoitajia niin ylitöitä saadaan vähennettyä. Ja mitä sairauslomiin tulee, niin on todella väärin niitä hoitajia kohtaan jotka eivät ole pois töistä kuin oikeasti ollessaan kipeitä tämä palkaton päivä etc. ! Mites sitten tämä hallitus ajattelee kun heidän omaterveys tai läheinen tarvitsee hoitoa ja hoitajilta puuttuu motivaatio hoitotyöhön kun ei kiitosta työstään saa eikä kannata välittääkään kun ei se enempää leipää kotiin tuo ! tai sitten näitä hoitavat jotkut puoskarit...huoh ! :(