Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Sirpa Cederqvist

/ #1514 Re: Re:

16.09.2015 09:12

#1511: - Re:

Hei!

Varmasti ymmärämme lähes kaikki, että rahat on vähissä.

Keinoja on monenlaisia , tapa jota nyt käytettiin oli täysin väärä ja epäoikeudenmukainen. Tasapäistettiin duunareitten kesken.  Ei se niin helppoa ole. Kaikilla aluieilla on varmasti omat alueet josta voisi hiukan tinkiä, niin meilläkin, uskoisin. Ja lisäksi! Hallituksen pitää näyttää mallia, muulla tavalla kuin nostaa omaa palkkaansa! Samoin Hjallis ym.hyvintulevat. Samalla he voisivat tutustua eri alohin, erityispiirteihin sen sijaan että tulvet huutelemann esim. Pitkien lomien poistosta. Pitää ymmärtää mistä puhuu. Asiat on syvällisempiä kuin äkkiä näyttävät olevan. Tuollainen vain loukkaa. Meillä on työajat lyhyine palautusaikonemme ym.tekijät kolmivuorotöyssä. Emme lähde pitkälle lounaalle tai manikyyriin kesken kaiken. Suotakoon se Hjallikselle. Hänen ei kannattaisi verrata itseään meihin 'duunareihin.'

Luottamuksesta ei ole tietoakaan. Omani kaikkosi kokonaan. Vaatii paljon ennen kuin nykyinen hallitus saa luottamuspistetäni.