Juha Sipilä pois hallituksesta.

Tupu
Vieras

/ #179

05.10.2015 14:24

Sipilä ei ole saanut aikaan mitään hyvää, ainoastaan pahaa. Eihän se ole kansan vika, että rahat eivät riitä, ja pitää leikata kaikkein köyhemmiltä, eläkeläiset, työttömät, lapsiperheet. Sipilä tynsi niin paljon rahaa Kreikkaan, velka rahalla. Nyt Sipilä laittaa maksumiehiksi Suomen kansalaiset, eikö tämäkin jo puhu paljon, Sipilän toimesta. Sipilän mukana saisi myös Soini, ja Stubb lähteä. Hallitus nurin, ja uudet vaalit. Sitä paitsi, Suomeen piti ottaa pakolaisia vaan 2.400, ja nyt tämä on pelkkää kaaosta pakolaisten takia. Paljon on jo pahaa tehneet pakolaiset Suomessa, Ihmisiä on hakattu sairaala kuntoon, ainakin 2 miestä, siis Suomalaista miestä. Tässäkö pakolaisten hyvyys palkitaan. Niin ja naisiakin ovat jo raiskanneet. Onko tämä Suomen kansalle hyvä päätös, ottaa pakolaisia, jotka ei muuta tee, kun pahaa. Sipilä vaalien alla, lupasi ettei heikko-osasimpiin kosketa, vaan annas olla, kun Sipilä alkoi karsia, mitä leikataan, ja mistä, niin tietysti se kohdistui juuri kaikkein köyhempien osalle. Jäädytetään kaikkien siis koko hallituksen ja Sipilän palkka, kahdeksi kuukaudeksi, ja annetaan vaan se osa, jotka työttömät saa, mahtaisi siellä isot miehet itkua vääntää. Pois Sipilän hallitus.