Lapsen tapaamisoikeuden toteutuminen turvattava paremmin vanhempien riitatilanteessa

Vieras

/ #55

30.10.2015 23:35

Tässä ollaan puolison lasten narsisti isän kanssa oikeustaistelua käyty vuosi ja äiti menetti lasten isän valehtelun ja äidin haukkumisen johdosta toisen lapsen puolelleen. Vuoteen ei ole tapaamisia noudattanut, lapsi ei koskaan normaalisti palannut isän luota äidille ja nyt on alkanut sama toisen lapsen kohdalla, valehtelee joka paikkaan ja haukkuu äitiä eikä enää toisen lapsen palaamista isän luota toimi, aina olevinaan syy miksi lapsia ei voi äidilleen palauttaa. Äiti pelottava ja yms.mitä lapsille iskostaa päähän, kun hänen luonaan ovat, sairasta. Mikään taho ei puutu asiaan, on mennyt usko täysin suomen sosiaalitoimeen ja lakiin. Käräjäoikeus on käyty ja odotellaan päätöstä sieltä, mutta sen jälkeen homma mennyt vaan sairaammaksi. Mikä tuollaisilla turhilla sopimuksilla on tarkoitus kun kukaan ei valvo ja sillä paperilla voit pyyhkiä hanurista, jos et vaan halua noudattaa sitä. Joku mättää aika pahasti. Narsismi on näköjään yksi helvetin kipeä sairaus mikä sairastuttaa kaikki lähellä olevat, eikä kukaan tunnu mahtavan mitään kun niin sujuvasti osaa valehdella . Missä vaiheessa alkaa se oikea lasten etujen ajaminen!! Terveisiä p#######ä suomen tapaamis-sopimukset. Pitää siihen joku pakottava ja rangaistava laki saada, että sitä noudatetaan.