Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Vieras

/ #2873 Re:

04.11.2015 10:02

#2872: -

Kirjoittakaa hallituspuolueiden + opposition kansanedustajille, miten suuresti asumistuki muutos vaikuttaa.Myös muutkin pientäeläkettä saavat kuin takuueläkeläiset.noin 1000€ eläkkeellä putoaa elämään toimeentulotuen suuruisella summalla.Jos asumismenot ylittää kohtuullisen asumisen menon joutuu perusosasta maksamaan myös vuokraa.Kokemusta on kun olin sairauspäivä rahalla ennen eläkepäätöstä."Harkinta varaisen" toimeentulotuen esim.silmälaseihin, hammashuoltoon jne..saanti varmasti vaikeutuu kun kuntien toimeentulotuki menot kasvaa.Laittakaa yhteyden ottoihin aiheeksi mielenkiintoinen "otsikko"että lukevat postit.Eläkeläinen tai asumistuki sanat saattavat vaikuttaa etteivät lue posteja.60€ leikkauskatto 10 vuodeksi on"huuhaata",tuli 19.90€ vuokrankorotus ilmoitus.Kattohan hupenee jo 3 vuodessa kun vuokrat nousevat joka vuosi, jokainen vuosi on aina vaikeampi..Ja kukaan ei voi olla varma asunnostaan, saattaa joutua muuttamaan.Ei niitä halvempi vuokraisia asuntoja noin vaan oteta ja kurjaa on muuttaa tutusta ympäristöstä muualle. Me pientä eläkettä saavat joudumme totaaliseen ahdinkoon jos asumistuki muutos toteutuu.Nyt on yritettävä kaikki keinot.