YLEn mediamaksu

helsinki

/ #154 12 €/Sekuntti

17.11.2009 02:01

12€/Sekuntti, siinä on ylen hinta, olisi siinä kieltämättä laskettavaa. Ja jos sitä verrataan vaikka BBC:hen niin se on suhteeessa kaksin kertainen kuluiltaan. Toisaalta suomen ylellä ei ole mitään kansainvälisiä lähetyksiä tai minkään moista ajatustakaan HD kuvasta.

Kannattaisi ihmisten vähän miettiä mistä joutuvat maksamaan. YLE yrittää saada ihmisille pakkomaksun jolla ne voisivat turvata vanhanaikaisen 578i muotoisen paskan tuputtamisen. Voisihan tuo muuten jopa ymmärtääkkin, jos Ne olisivat kehittäneet uudenaikaiset HD 1080i/Dolby 7.1 lähetykset ja eivät koko aika lähettäisi vain vanhoja sydämmen asialla uusintoja ja urheilua.

Tämä on vain YLE:n yritys turvata itselleen katsojista/kansasta riippumaton asema, jossa se saisi riistää itselleen rahaa ilman mitään vastuuta. Jos tämä menee läpi, niin ennustan että YLE:n ohjelmien taso laskee vaan entisestään, vaikka raahaa olisikin enemmän.