Ravintolatupakoinnin Salliminen

Seinäjoki

/ #37

01.12.2009 05:14

Nyt tulee taas uusi laki. Tupakat tiskin alle ja yleisötilaisuudet savuttomiksi. Lakiesityksessä sanotaan suoraan että pyrkimys on saada tupakkatuotteitten käyttö loppumaan. Vähän aikaa, ihmiset tottelee mitä vaan ja tupakoinnista tulee epänormaalia. Sairasta. Sitten tulee kieltolaki kehiin. Syökää nicorettea. Pian kielletään sekin. Salakuljettakaa Venäjältä tupakkia. Siitä tulee kallista. Siitä tehdään huumetta. Näin meitä viedään. Kannabis on kultaa kalliimpaa vaan ei ole vähentynyt sekään. Kieltolait jaksaa naurattaa. Ne tuottavat rahaa. Suuret rahat menee toki elintarvike- ja lääketeollisuudelle kun rahalla kehittävät uusia huumeita joita sitten kielletään ja taas tehdään uusia. Parempia. Riippuvuutta aiheuttamattomia. Kaikki kielletään aikanaan ja sallitaan taas. Suuressa maailmassa nämä kieltolait jäävät kuolleeksi kirjaimeksi. Meillä taas holhous saa ihmisiä syrjäytymään ja piiloutumaan. Kieltolait ovat mitä mainioin rahanlähde teollisuudelle ja rikollisuudelle mikäli niissä on mitään eroa. Teollisuus on hyvin järjestettyä huijausta. Ollaan päättämässä asioista kun ostetaan päättäjien ja kansalaisten mielipiteet.