KATUPARTIOITA EI POISTETA

Vieras

/ #90

14.01.2016 08:07

Mikä ihme siinä on että osa kansalaisista pitää tätä vähintäänkin bablo escobariin rinnastettavissa olevana ilmiönä.Jos tiedän että esim.tyttärelläni siel kemissä on turvallisempi liikkua heidän ansiostaan,niin en jumalauta ala pureen ruokkivaa kättä...Ja näin se on..mihinkään rikolliseen toimintaan ,pienintäkään viitettä en ole vielä todistettavasti kuullut mistään.Ihme sakkia,musujen touhuista ne ei älyä ennakoida yhtään mitään mutta mielikuvittelevat tällaisten kavereiden toimintamalleja ihan käsittämättömään suuntaan,ei viitsi edes HALOOTA huutaa kun tyhjäpäillä on earit korvissa näille asioille..kaikkiista suurimmat pellet ennakoivat jo heidän suunnittelevan sisällis sotaa..Ei ..ttu mitä sekopäitä löytyy omista riveistämme..Tiukkaa paitaa vain päälle ja pehmustettuun pyöreeseen huoneeseen määräämättömäksi ajaksi,tai matujen passijonoon mukaan,löyhäpäisiä vajakkeja,Stubidoa myöten,Mun mielestä!!!