Suomen Koirankasvattajat ry:n vetoomus ja adressi Suomen Kennelliitto ry:n jalostusstrategiaesitystä

Juha Kares
Adressin tekijä

/ #55 KIITOS JA KESKUSTELUUN TOIVOMUS

08.03.2010 17:16

Kiitos kaikille olemme ylittäneen 3.000 allekirjoittaneen rajan. Adressissa ei vain ole 3.000 nimeä, vaan valtava määrä tämän maan korkeinta ja arvostetuinta osaamista kasvatuksen ja koiraharrastamisen kentältä yleensä. Kennel-nimien määrä ja laatu allekirjoituksissa kertoo myös omaa kieltään.

Toivomuksena keskusteluun. Nyt kun asia on tullut selville toivon, ettei enää keskustella yksittäisistä roduista ja yksittäisistä esimerkeistä (roduista tai henkilöistä), kuten aiemmein itsekkin olen tehnyt setterien ja lhasa apsojen osalta. Muuten keskustelu ajautuu aivan epäoleellisille urille. Asia on tullut jo selville ja ymmärrämme SKL strategian seuraukset, sen kertoo jo 3.000 nimeäkin.

SIIS MALTTIA KESKUSTELUUN JA PITÄYDYTÄÄN VAIN LYHYISSÄ YLEISISSÄ KOMMENTEISSA. Tämän ei ole tarkoitus toimia keskustelupalstana.

Pitäydytään vain aivan yleisellä tasolla puolesta ja vastaan. Jo 3.000 nimeä adressissa riittää todistamaan, että SKL jalostusstrategia esitetyssä muodossa ei ollut realistinen.

Tapahtumaketju on avannut muutenkin silmiä laajasti kentällä ja toivottavasti tämä heijastuu tulevaisuudessa positiivisesti päätöksentekoon suoraselkäisempänä ja ryhdikkäämpänä toimintana.

KIITOS KAIKILLE TÄHÄN MENNESSÄ KOKO SUKOKA:n HALLITUKSEN PUOLESTA.

Juha Kares