Suomen Koirankasvattajat ry:n vetoomus ja adressi Suomen Kennelliitto ry:n jalostusstrategiaesitystä

Johan Juslin
Vantaa

/ #61 SKL - FKK:n WWW-sivut - Helena Suni

10.03.2010 05:04

Hei Helena Suni!

Olet kirjoittanut SKL-FKK:n sivuilla:

"Hallitus keskusteli luonnoksesta ensimmäisessä tämän vuoden kokouksessaan helmikuussa ja päätti pyytää strategiasta mielipiteitä niin rotujärjestöiltä kuin sidosryhmiltäkin. Tarkoituksena on saada mahdollisimman paljon mielipiteitä asiasta. Rotujärjestöiltä pyydettiin mielipiteitä lyhyellä aikataululla 15.3. mennessä (myös myöhemmin saapuneet kommentit lausunnosta huomioidaan), jotta strategiasta voidaan keskustella valtuustoseminaarissa toukokuun lopussa. Sidosryhmiltä on pyydetty kommentteja huhtikuun loppuun. Valtuustoseminaarin jälkeen asian käsittelyä jatketaan ja jalostusstrategian aikataulusta päättää valtuusto."

Anteeksi Helena, mutta voitko tarkentaa - rehellisesti - mitä tarkoitat seuraavalla: "Sidosryhmiltä on pyydetty kommentteja huhtikuun loppuun".

Haluamme todellakin tietää, ketkä kuuluvat tähän ns. sidosryhmiin?
- Miksi heille on annettu aikaa huhtikuun loppun? Mutta meille aktiivi-koiranharrastajalle 15.3 mennessä!

Johan Juslin
Valtuuston jäsen