YLEn mediamaksu

Toni-Kristian Puska
Ikaalinen

/ #171 KANSALAISET; OPPIKAA VAATIMAAN!!!

10.03.2010 09:54

Jos tälläinen turhanpäiväinen maksu tulee pääsemään läpi, niin tiedätte varmasti että näitä maksuja tulee aina vain lisää eri muodoissa. Näin verojärjestelmä toimii, se on aivan selvä asia, että jos jokainen tulisi saamaan "liikaa" rahaa, rahan valta tavallaan heikkenee kun sitä on liikaa liikkeellä. Tälläisillä maksuilla saadaan vain teidän ns. ylimääräiset tulonne siirrettyä juurikin sinne, minne niiden halutaan menevän, eli valtion pohjattomaan kukkaroon. Käytännössä tulette maksamaan ilmasta. JOS kerran jo maksetaan internet palvelun tarjoajalle maksuja, operaattoreille, niin minkä ihmeen takia pitäisi vielä maksella Ylellekin???? VAPAA/ILMAINEN TIETO on tulevaisuuden ihmiskunnan tasa-arvoisen kehityksen edellytys. Jos näitä maksuja tulee, niin oppikaa vaatimaan ihmiset niille vastinetta. 175€-200€ on melkoisesti rahaa..kyseisellä hinnalla saataisiin jokaiseen talouteen miniläppäri ja myös sitten vaikka YLEN tarjoama nettiliittymä, jos heillä tälläinen olisi tarjota. Ja yksinkertaisesti jättäkää maksamatta tälläinen maksu ja vedotkaa vaikka että teidän uskontonne kieltää sen, melkeinpä paras ratkaisu tämän maailman ongelmiin taitaisi olla jo, että ihmisten "usko" kieltäisi rahan käytön, koska tuntuu tämä mammona vain luovan maailmaan yhä enemmän epätasa-arvoa.

VAATIKAA KANSALAISET!!!