Juha Sipilä pois hallituksesta.

kukaonloinen

/ #285

16.01.2016 08:26

No minun sananihan ei paina mutta sanon kummiskin,sipilätsi sss hallituksneen ajaa työttömät ja vähävaraiset ahdinkoon ,hänen mielestään jos et pärjää olet valmis kuolemaan.Hän ajaa vain ainostaan omaa etuaan ja mitä ns.kansanedustajat hekin ajavat vain puheenjohtajan etuja ei kansan etuja,koska heidän pitää mennä niinkuin herra tahtoo.Joten kansanedustajat eivät olet kansanedustajia vaan herra puheenjohtajan omia exelli-insinöörin ajattelumailmassa-minulla menee hyvin-saanhan palkkani veronmaksajilta minähän en ole veronmaksajien elätti (ulkona kuin lumiukko)minun pitää toimia. lama on työttömien syytä akselilla joten päätetään että työttömät menevät töihin työttömyyskorvauksella ja EK kiittää saamme ilmaistyötekijöitä,mutta miksi työtön aina vain työtön vaikka tekee työtä???ILMAN PALKKAA.

Sipilätsin mukaan tämä on sitä yhteistyötä mitä suomi tarvitsee että hänellä ruokapöydän antimet eivät vähene.Toiset kun syövöt perunankuoria niin hänelle kelpaa vain sisäfilee.Tämähän on ihan herrat vastaan työntekijät nin miksikö kutsutaan suomen oikeusvaltioksi.Vähävaraisilta viedään että herrat saavat naureksella kuinka heillä menee hyvin:tuskin se stuppilokaan itse lääkkeitään maksaa ei tullut heille 50 ekeen katto???Saavat ilmattweeksi kaikki tai no ei veronmaksajathan sen maksavat....ja työttömät ovat loisia ????Paljon muutakin mitä herrat tekevät jopa työttömien maksamilla veroilla!!!!EU  sosiaaliturva on liian alhainen suomessa,ei mitään,jos eu olisi sanonut se on liian iso heti olisi alennettu.Ehkä ministerit ym verorahoilla elävät isotuloiset eivät pidä sitä niin vakavana kannanottona.Noh kunhan itsellä menee hyvin periaatteella voi vielä sanoa vai voiko "minulla menee hyvin sinusta en tiedä en välitäkkään tietää oma napa on tärkein"Herrat päättävät:Mikä on parasta verorahoilla eläville,muistakaa että ministerit kansanedustajat valtion  ja kunnan työntekijät saavat palkkansa verovaroista,eivät työttömät niitä saa,suurin osa menee paperinpyörittäjille,itsensä tärkeeksi ylisuurtapalkka nauttiville hyväveliverkostelle jotka osaavat veron kierron.