Savonlinna-Huutokoski -rata avattava henkilöliikenteelle

Ari Anttila

/ #4 Oletteko ihan kahjoja?

12.03.2010 20:50

Oletteko kaikki ihan kahjoja? Miksi koko järjetön rata yleensä rakennettiin? Kepulaisen aluepolitiikan vuoksi, jonka tarkoituksena on nyhtää muun Suomen rahat maaseudulle.

Ei Järvi-Suomea tarvitse kehittää, ei koko Suomea täydy pitää väkisin asuttuna. Ajatus on järjetön. Kun kaikki tällaiset radanpätkät oikeasti rakennetaan käytännössä pääkaupunkiseutulaisten, turkulaisten ja tamperelaisten rahoilla, niin mietittekö koskaan, missä olosuhteissa ne maksajat tekevät siellä omia työmatkojaan?

Teillä maalaisilla on jopa tohtori Kiminkinen kiertämässä talosta taloon. Kaupungeissa ei ikinä ole sellaista palvelua. Ja ottakaa huomioon, että ne Kiminkisen mummo-asiakkaat eivät totisesti maksa omilla veroillaan edes Kiminkisen palkkaa. Senkin lystin maksaa joku kaupunkilainen duunari, joka jonottaa omaa vastaanottoaikaansa kuukausia.

Maaseutu on piikki kehittyvän Suomen lihassa, ja jokainen miljoona pois etelästä turhiin radanpätkiin tai lappilaisten ilmaislennätyksiin Helsinkiin syö koko Suomen kasvun mahdollisuuksia.

Lakatkaa sahaamasta omaa oksaanne ja lakatkaa vaatimasta typeryyksiä. Ja lakatkaa äänestämästä Kepua, joka tuhoaa Suomen.