Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

Vieras

/ #522 pienkuluttaja

02.03.2016 16:52

Kyllä ratkaisu on elintason lasku totaalisesti ja siihen tämä lopulta väkisin johtaa. Voi vain arvailla, mitä tämä pakolaispolitiikka kaikkiaan tuokaan tullessaan, ongelmia ainakin hirveesti lisää, ja mistä rahat kaiken ylläpitoon, kun nyt jo rahat lopussa kaikessa? Eikö muuten rikollisille ja raiskaajille saaha kovempia rangaistuksia, niin suomalaisille kuin ulkomaalaisillekin, herätkää nyt jo muuttamaan tuomioita kovemmiksi. Ja miksi pakolaiset ilkeävät tulla tänne vielä raiskaamaan, kun heille jo hyyssätään turvaa ja parempia oloja, törkeen sikamaista touhuu! Ja miksi kauppa vetää välistä suurimman potin, kun taas esim. maanviljelijät ja kalastajat, varsinaiset työntekijät nöyryytetään alihinnoittelulla kurjaan raatamiseen, heillehän se suurin korvaus kuuluu. Tässä on pahan kerran menty päin-mäntyä-toimintaan, pienyrittäjille mahdollisudet toimintaan ja tuotantoon. Miksi Suomessa ei mikään kannata, muissa maissa asiat paremmalla tolalla jo monella alalla, puolustuksesta puhumattakaan. Leikkauslinja ei kaikessa toiminnassa ole paras suuntaus kuten on jo nähty, vaan aiheuttaa vaan lisäongelmia, kuten poliisitoiminta, rajavalvonta ja varuskuntien lopetus, koulutussäästöt, oman tuotannon alasajo.