Kadonneista ihmisistä tehtävä ensitilassa mediatiedote - lakimuutos

sisi
Vieras

/ #7 kuka oikeesti valittää nykyään normi ihmisestä ei ne jotka on valittu päättäjiksi ei niiden tarvii

04.06.2010 21:05

paljon enemmän vois tehdä kun olis resursseja lastensuojeluun mihin joskus sillon säästettiin 90-luvulla missä nyt  on sos säästöt  jonkun toimiston huonekaluissako?????????????????????. jotka on rumia!!!!!!!. kyseinen henkilö  ennen valintaansa sanoi joskus, että lapsista /vanhuksista ei säästetä ja nyt  vaan  juuri niistä säästetään???????????????????????? vai säästetäänkö????????????NYT just joo, mut noi lapset/nuoret on niitä joiden pitäis tulevaisuudessa  pitää suomea pinnalla!!!!!!!! ja omavaraisena !!!!????? ennalta ehkäisevä toiminta ja nopeapuuttuminen on se oikea tapa ei mööpeleiden ostaminen konttoriin!!!!!!!!!!!.

jossa joku 0.000001% ihmisistä asioi. kuka on oikeesti käyny kyseisen ihmisen toimistossa meistä veronmaksajista???????????????????? kuin moni meistä pääsee nauttimaan sen huonekaluista????? hän kumminkin päättää meidän lasten tulevaisuudesta ja myös monesta muusta meitä koskettavasta asiasta! Sen mööpeli rahankin jos olis suunnannut lapsiin,nuoriin ja vanhuksiin ja ne säästöt jotka tehtiin 80-90luvulla nyt 2010<+<tulevaisuus olis paljon valoisampi todennäköisesti uskoisin!