Vetoomus Päihdepalvelujen säilyttämisestä A-Klinikalla Kotkassa

Vieras

/ #68 Re: Re: Re: Re:

17.03.2016 19:22

#65: Valheita - Re: Re: Re:

Mielenkiintoinen kannanotto sinänsä..mielenkiintoista on myös se, että Kotkaan on ollut useiden vuosien ajan ollut vaikeaa saada lääkäriä, tässä tarkoitan nimenomaan päihdelääkäriä, töihin. Ja miksi no siksi kun kukaan kelle paikkaa on ehdotettu ei ole ollut suostunut tekemään työtä siten että asiakkaat itse kertovat kuinka paljon ja mitä lääkettä he tarvitsevat. Niinhän se on mennyt a klinikalla jo vuosien ajan että lääkäri on kirjoittanut just sen määrän pameja minkä asiakas on vaatinut. Käsittääkseni lääkärin pitäis olla se henkilö joka päättää lääkehoidosta.. Kotkassa asiakas on saanut aina tahtonsa läpi lääkitysasioissa ja mikä miltei pahinta, hoitajat on olleet täysin samaa mieltä! Ei voi kun ihmetellä Suuresti tuota ammattimaista otetta bentsojen tukemiseen joka johtaa asiakkaiden pitkäaikaiseen lääkeriippuvuuteen. No. Kumpi parempi,amfetamiini vai bentsot? Jos a klinikan hoitajalta kysyisi mikähän ihmeessä mahtais olla vastaus. Kukaan ei pysty ikinä arvaamaan..