Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Vieras

/ #107

21.03.2016 20:07

Psykistrian psykosomatia yms on puhdasta sadismia koko teoria leimoinen perusteettomine vapauden riistoineen. psykiatria on virkamiesten hallintomalli ja siksi valtiot tukee pannukakkutiedetta ja laiemaavat heita juuri siina vaiheessa kun heilla on alue tai muussa hallinnossa valitusprosessi kaynnissa ja jos uhri samaan aikaan menee terveyskeskukseen valittaa vaikka rintapatteja kuten mina niin neljasta patista otettiin asiallisesti nayt, mut sit kotiin tuli sadistinen kirje etta suomen julkisella rintapattipotilaat ohjataan ( ei laikkaukseen ) vaan psykiatrille.. kun laitoin aluehallintoon moisen paperine, etta voisiko aluehallinto lopettaa moisen sadismin niin kotiin tuli ambulanssi ja poliisi ja uskottavuus haluttiin vieda pois.. getossa minulta kysyttiin etta aionko vie
a kritisoida psykiatrian " pannukakku" roskateoriaa" ja psykitri jatkoi etta sen katsotaan hairitsevan minun hyvinvojntiani siten etta minut pitaa pitaa laitoksessa .kaantaen etta he tulevat hankaloittamaan elamaani ja pitamaan minut perusteettomasti vankilassa, jos kritisoin heidan sairasta ja sadismiin perustuvaa barbaari teoriaa..

Toedan kaikki naa perusteettomat vapauden riistot joihin maamme on erikoistunut, ellet hyvaksy suomen valtion hyvaksymia ja kayttamia teorioita.. tilanne on sama kuin kommunismissa, ellet pida sairaan freudin laaketeollisuudelle tekemaa sadisti teoriaa arvossa, istust vankilassa suomessa, koska psykiatrian kieltaminen puhdistaisi maailman, koululaaketieteen ja lisaisi koko maapallon terveytta kun pelottavat lahtari teoriat ovat poissa..

Taman takia olen painostanut suomea maksamaan kaikille terveyspalvelujen tuottajille saman korvauksen, ettei yksiloiden tartte menna la arvoisille ja vainoharhaisille julkistotoreille, jotka nakee mielisairauksia joka kivun takana kuin KGB agentteja..
NAISSA TEORIOISSA ON MENTY KIDUTUKSEEN JA VAINOHARHAAN ETTA ERITYISESTI OSYKIATRIAN TEORIAN KRITISOINNISTA VANGITAAN..
MINULLE TEHTIIN MIELISAIRAAN PAPERIT KUN SAIRASTUIN AIVOKALVON TULEHDUKSEEN, JULKINEN RAATALOI ( kuin vapaamuurarisoituneen supon) TILAUKSESTA MIELISAIRAAN PAPERIT KUN SANOIN KOSKEE TULI YKSI HULLUN DIAKNOOSI KUN SANOIN TOISEN KERRAN KOSKEE TULI TOINEN JNE. JA YHTAAN VERIKOETTA EI OLTU VIELA TEHTY.. LAHDIN VAINOHARHAISEN JULKISEN LUOTA YKSITYISELLE JA SE OLI TAPPAVA AIVOKALVON TULEHDUS JA KUN VAADIN KORJAAMAAN HALVENTAVAT PERUSTEETTOMAT DISKNOOSIT, KORJAULSEN SIJAAN BARBAARI PSYKIATRIT JA VALTIO ALKOI VAINOTA, NIIN ETTA SEN JALKEEN YHTAAN KEHON VAIVAA EI OLE HOIDETTU VAAN JULKINEN ON AINA IVAANUT KUIN PIRU OIREITA JA AINOASTAAN KASKENYT PSYKIATRILLE.. .. TIEDAN MIKA MAANI MENTTALITEETTI ON.. TAA ON KAUHU VALTIO JONKA RINNALLA SOVIET UNIONKIN KALPENEE.
KOMMUNISTIT SEKOSI MRKSIN TEORIOISS TOTALITARISMIIN JA KIDUTUKSEEN, SUOMELLA ON FRUE JONKA TEORIAA SE KAYTTAA TOTALITAARISEEN KIDUTUKSEEN..

VALTIO KAYTTAA PSYKIATRIAA MIELIPITEIDEN HALLINTAAN JA ENNEN KAIKKEA LAAKETEOLLISUUDEN PSYKIATRIT, JOTKA KYLLA VANGITSEE JOKAIEN JOKA HAIRITSEE MIELIPITEILLAAN LAAKETEOLLISUUDEN IHMISKAUPPAMAISTA ROSKA BISNESTA, JOSSA YKSILO VAIKKA KEHON KIVUISTA VANGITAAN MIELIPIDE VANKILAAN JA BARBAARISTI JA VAKIVALTAISESTI INJEKTOIDAAN TUHOAVIA HERMOMYRKKYJA..PSYKIATRIA EI KUNNIOITA KEHON KOSKEMATTOMUUTTA JA PAKKOHOITOKIN ON VAIN LAAKETEOLLISUUDEN BISNESS.. KOSKA VALTIO MAKSAA KULUT JA TOHTORIMAFIA SAA N. 5000 /kk PER VANKI....
PSYYKKIATRI USKOO ETTA SADISTI FREUDIA LUKEMALLA HAN TULEE NAKYMATTOMAN SISMMAN NAKIJAKSI.. VAINOHARHAISEKSI PYOVELIKSI HAN TULEE BARBAARIKSI.