Alas karenssit, alas pakkotyö!

Marko.L

/ #14 PAKKOTYÖ 2016

04.04.2016 16:04

Täällä Suomessa kun on työttömänä ja kun tarjotaan työtä ja kieltäytyy siitä, uhataan heti tulojen tippumisella ensimmäisellä kerralla noin 25% ja kun kieltäytyy toisen kerran tippuu tulot noin 40% joka tarkoittaa sitä Suomeksi, että joutuu elämään jopa köyhyysrajan alapuolella, mitä tämä kaikki tarkoittaa?

Se tarkoittaa sitä, että pakottamalla ikään kuin kiristetään tulojen tiputtamisella mikäli et mene työhön ja se on pakottamista, tosin voit vapaaehtoisesti olla menemättä yhtään mihinkään tosi tulosi ovat sitten sen mukaiset joka taas kuulostaa matti eikäläsen korvaan syrjinnältä jota nuo kaikki eivät lain mukaan ole vaan rajoja joita on joko noudatettava tai sitten kärsittävä seuraamukset ja sen lain on säätänyt Helsingin herrat.

Täällä Suomessa ei esim. eläkkeelle pääse vaikka olisi rajoitteita ja tässä muutama esimerkki Astma, Allergioita,Lukihäiriö,Ei ammattia lukihäiriön takia,Ei ole Armeijataustaa ja on apukoulun käynyt jos CV:hen kirjoittaa nuo kaikki ongelmat ja ne on lääkärikin todennut et takuu varmasti saa työtä jos itse soittelet työn perään tai kolkuttelet työantajan oveen, mutta kun kerran kädet ja jalat toimii ja selkäkin on suht hyvässä kunnossa voidaan sinut laittaa tuilla tai ylläpitokorvauksilla työhön, mutta kuten sanoin voit tietenkin kieltäytyä ja elää sitten sen mukaan mitä jää rahaa käteen.

Herrat ovat sanoneet, että Suomi on hyvinvointi maa, se on pask# puhetta se sillä täällä ei pääse halutessaan eläkeelle vaikka päässä olisikin hieman vikaa ja olisi edellä mainittuja ongelmia.

Täällä stressilomat lisääntyy jatkuvasti tiukkojen lakien takia eteenkin työelämässä sillä herrat ovat lait määränneet.

Täällä on kolme yhteiskuntaluokkaa ja sekään ei Suomesta tee hyvinvointimaata sillä köyhiä on todella paljon joihin kuuluu eläkeläiset joilla on pienin mahdollinen eläke, työttömät ym.

Hyvinvointi on vain ja ainoastaan ministereillä, lottovoittajilla, asianajajilla, kirurgeilla, johtajilla, suuren perinnön saaneilla, ym. onhan tuota listaa joilla tuo huvinvointi toteutuu sillä he voivat syödä todella terveellisesti miettimättä mitä ruokaa ostaa tai mitä vitamiineja syö sillä heillä on sitä massia jolla voi valita kermat päältä, mutta, mutta ja vielä kerran mutta mitenkäs pienituloiset työttömät, pieneläkeläiset ym. joilla on todella pieni raha elämiseen ja silti se ei riitä ja on mentävä leipäjonoon.

Pakkotyö on se jolla saadaan sairaita ihmisiä lisää kun ei kerrassaan ole vaihtoehtoja ei silloin kun uhataan tulojen tiputtamisella ja karensseilla, mitä muuta se on kuin pakottamista jos kerran ei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä ja tehdä se työ piti siitä tai ei ja ottaa se pask# palkka sitten joka kuukausi vastaan siinä tapauksessa huonolla palkalla jos ei työn jälkeen jää liiton rahasta juuri mitään käteen paitsi silloin kun asuu vanhempien nurkissa ja siitä on nuorelle pitkä hyöty aina siihen asti kunnes on muutto edessään.