Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!

pompottamiseen kyllästynyt psykiatrinen sairaanhoitaja

/ #625

13.04.2016 12:51

Jos Raksalla urakkaporukan kouluttamaton lautapoika tienaa enemmän kuin ammattikorkeakoulussa vuosia opiskellut hyvällä työkokemuksella varustettu sairaanhoitaja. On tämä perusteltua. Lautapoika on vain avustavissa tehtävissä ja saa ohjausta kirvesmiehiltä. Sairaanhoitaja vastaa kuitenkin ihmisistä näiden lääkityksistä hoidosta yms.

Sitä miten yhteiskunta sairaanhoitajan työtä arvostaa niin ei ainakaan rahalla, työolosuhteetkin on usein hankalia vuorotyö ei sovi kaikille, ja sairaanhoitajia tarvitaan myös päivätyöhön missä lisiä ei tule, ja työ kuitenkin ihan yhtä vaativaa jos ei vaativampaakin päivä työssä. Sairaalat ja laitokset ovat vanhoja ja trendi on nykypäivänä sellainen että korjataan vain akuutit vauriot peruskorjauksia ei tehdä usein altistutaan homeelle yms.

Voimmehan maksaa Prisman kassalla "kutsumuksella". Polttoaineveron myötä entistä vähemmän jää käteen kun asuu syrjäkylillä ja sairaanhoitajan työhön on kymmenien kilometrien matka josta ei yleiset kulkuneuvot kulje. Kun bussivuoroista on leikattu....aah unohdin pitää tankata Teboililla siellähän hinta putoaa miinukselle kun pussaa automaattia.

Ja yhteiskunnan on säästettävä että saadaan maksettua kansanedustajien pienet palkkiot joita nyt jo taas korotetaan.