Mopot 60km/h

mopokuski halikost
Vieras

/ #519 autoilioitten syy!

19.06.2010 18:01

kyllä se on noissa autoilioissa kuule TÄYSIN se vika, olin kerran illalla ajamassa koulun pihalle päiten tapaamaan kavereita, niin meinas se reissu jäädä viimeseks. kun sillon oli koulujen päätöpäivä, niin autoja oli tienvarressa parkissa kun sukulaisten talon pihalle ei mahtunut, niin edessäni ajoi beigen värinen farmari-mersu.

alueella oli 40 rajoitus ja sitten yht äkkiä mersu hidasti rankasti ja ajoi 10km/h eteenpäin sen jälkeen. no minullapa on peugeot xps sm 09 ja kurittomana ja kulkee 73, niin minä sitten päätin että vitut minä tähän jään odottelemaan kun heppu ajaa 40 alueella 10km/h. niin sitten tämä mersumies huomasi sen ja laittoi nastaa lautaan ja siinä ajettiinkin kylki kyljess sitten 70 lasissa 40 rajotuksella.

sitten huomasin että tien vieressä on pysäköityjä autoja. ja kattosin mersukuskia päite kun hän vaa tuijottaa etee päi ja ajaa kaasupohjas. sitten mieleen vilahti että v**** tuo aikoo minua väistää, iskin jarrut pohjaan ja sinne hävisi mersumies. sitten ajoin koululle päin. näin tämän mersumiehen autonsa vieressä, juuri noussut autosta. niin minä pysähdyin ja painoin tööttiä ja tyyppi kattos ja sitten huusin sille HAISTA VITTU! ja ajoin pois. EI VOI AUTOILIOILLA OLLA PASKAAKAAN KORVIEN VÄLISSÄ JÄRKEÄ,

ja sitten yks päivä olin illalla tulossa halikon kirkonmäkeä ylös märystä päin. niin joku mieskuski oli tojotansa kanssa lähdössä ohittamaan minua. niin minä aattelin että minulle vitut noi tehdään. laitoin kaasun pohjaan ja autoilia paineli ohitte todella kovin kun minulla oli 65 vauhtia siinä vaiheessa kun 40km/h olin ylämäessä kiihdyttänyt 65:teen km/h ja NOPEUSRAJOITUS tuossa kohdassa oli juuri 300 metriä sitten vaihtunut 40km/h. että siinä nähdään taas autoilioitten pakkomielteet.

ja kaveri oli tullut shell halikon risteykseen vakio-mopolla kevyen liikenteen väylällä. ja siinä kohdassa on shellille kääntyville autoilioille kolmio ennen suojatietä. joten siinä sitten kaveri katteli että ei ole tulossa ketään. ja yht äkkiä iäkäs kuski kurvasi eteen kolmion takaata. ja siinä meni sitten 3000 euron uusi mopo lunastukseen. että nuo IÄKKÄÄT IHMISET HELVETTIIN LIIKENTEESTÄ, he ovat PALJON SUUREMPI riski liikenteelle kuin mopoiliat