Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!

Vieras

/ #665

14.04.2016 20:25

Olen Husin hoitaja 30 v. Olen tehnyt töitä parhaani antaen. Ja tykkään työstäni, jos vain saan tehdä sitä, missä tunnen ja tiedän osaavani eniten ja tunnen intohimoa eniten. Niin saa jokainen potilas ja hänen perheeensä tuttuutta, parasta hoitoa ja asiantuntemusta koko hoitoaikansa ajan. Se on on tyhmää, jos kaikkien hoitajien pitää osata kaikki, hoidon laatu kärsii, jos hja aina vaihtuu. Ei erikoislääkäreitäkään siirretä yleislääkäreiksi, jos on lääkäripula. Jos on lääkäri lomalla, niin vo suljetaan tai hankitaan vt. lääkäri. Jos hoitaja on lomalla, mennään täysillä vastaanotoilla j.n.e. Eikä mitään paperityöaikaa enää koskaan. Ja toiset yksiköt siirtää töitä muille yksiköille, ihan kipeetä. Johdon pitäisi hankkia osastonsihteereitä 10- kertainen määrä ja kouluttaa heidät täsmällisin ohjein. Hoitajien aikaa kuluu nyt toissijaisiin töihin, kun kukaan muu ei tee töitä, hoitajat tekee muiden töitä niska vääränä. Viis potilaasta, sen tuntuman saa