Katainen ja Kiviniemi, toimien luvallisuus ja ministerivastuulaki

Suomi ei ole hyväksi terveydelle

/ #66 Valitettavaa, mutta tuskin mikään muuttuu.

24.10.2011 16:28

Mielenkiintoinen adressi, mutta vaikka kuinka täällä laitetaan allekirjoituksia ei se asia siitä miksikään muutu. Toki täytyy adressin kirjoittajaa kiittää sillä nämä antavat aina kansalle lisätietoutta ja jakavat mielipiteitä.
Ikävä sanoa, mutta ainut missä kansa saa oikeudemukaisuutensa on yksinkertaisesti vaalit. Vaikka ovatkin nykyään niin nimellisessä arvossa niitä pidetään ainakin Suomessa polittisesti niin vahvoina ettei tämän jälkeen kansanäänestyksiä järjestetä eikä poliitikoiden toimia kyseenalaisteta rikkoivatpa ne vaalilupauksensa ja pettivät he äänestäjänsä kuika pahasti tahansa.
Johtoporras ei Suomessa tiedä millaista on elää alle köyhyysrajan sillä eivät he tiedä edes millaista on normaali keskituloisen elämä. Täten Suomesta kyllä virtaa sitä rahaa aivan muuhun kuin kansalaisten hyvinvointiin. Ruoan, autojen ja polttoaineen hinta ei halpene, tieosuudet ei parane viihtyisimmäksi ( vrt. Ruotsiin ), julkiset kulkuneuvot ei parane oikeasti toimiviksi eikä palkat tule nousemaan ym. mikään muukaan ei parane.