Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Vesku 1

/ #629 Harhaanjohdettu hallitus uskoo SOTEn ja THLn täysin perättömät puheet LAKIA puuhataan niiden mukaan

10.05.2016 05:05

Sain uutta tietoa 9.5 maili postissa, että sähkötupakkalain käsittelyä lykätään noin kuukaudella ja päätös uudesta tupakkalaista tehtäisiinkin vasta kesäkuun puolessävälissä.  Nyt saimme kaikki sen verran lisäaikaa, että jos joku tietää keinon kuinka saamme hallituksen lakivaliokunnalle viesti ja saadaan tajuamaan sen, että SOTE ja THL vedättää heitä mennentullen antaessaan törkeästi muunneltua ja täysin perätöntä tietoa asioista jotka koskevat sähkötupakkaa ja sen käyttönesteitä, noin päätöksiin voisi vielä ehkä vaikuttaa, jos SOTE ja THL antamat tiedot saadaan kyseenalaistettua, näin voitaisiin saada oikeudenmukaisempi ja kohtuullisempi tupakkalaki aikaiseksi meille höyryttelijöille. KUVAN SAAMASTANI VIESTISTÄ NÄET SEURAAVASSA KOMMENTISSA N:.o 630

Kommentissani N:o. 625 kerroin että ihmisen pitäisi ottaa oppia eläinkunnastamme ! Käyhän se näinkin.