Kannabis lailliseksi

Cannabis Aurum

/ #3247 Kerätäänkö kunnollinen adressi

02.11.2011 21:32

Ihan hyvä että aiheesta keskustellaan mutta tämä adressi lienee silä tavalla turha toivo että tämä muuttaisi mitään. Tästähän puuttuu sähköpostivarmennus (joka sekään ei takaisi mitään, pankkitunnukset olisivat eri mutta kaikilla ei ole sellaisia). Että kun sama henkilö voi "allekirjoittaa" tämän vaikka sata kertaa eikä siinä auta että selvimmät caps lock-trollit on poistettu että nimiä ei voida mitenkään varmentaa niin tämä on poliittisesti lähes arvoton. Sen takia tätä ei kelpuuteta lehtijuttujen aiheeksi eikä oteta vakavasti missään. Siitähän minulla ei ole tietoa kuinka suuri osa nimistä on aitoja eikä ole kellään että olisi ehkä paikallaan aloittaa uusi adressi ja tehdä alusta saakka huolellisemmin. Ihan vaan ehdotuksena jos jollakulla sattuu olemaan energiaa moiseen. Kaikkein paras olisi fyysinen adressi, nimet kynällä papereissa mutta sehän on työläs projekti ja vaatii paljon nimien kerääjiä eikä välttämättä johda silti mihinkään.