Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Marko.L

/ #632 Sähkötupakka

27.06.2016 10:20

Se on todella kummallista, että itse isoherra EU ensin tutki makunesteitä ja totesi niitten olevan vaarattomia ja jälkeenpäin ne sitten mukamas koukuttaisi nuorisoa höyryttelyn avulla tupakoimaan perinteistä tupakkaa ja näin ollen haluaa hedelmä- ja karkkinesteet joita suurimmaksi osaksi voi käyttää leivontaan ja juomiin antamaan makuja halutaan pois kokonaan markkinoilta joten kysymys kuuluukin, että saako esim. Virvoitusjuomatehtaat, Kosmetiikkatehtaat, ruoka- ja leivonnaistehtaat ym. käyttää keinotekoisia makuaromeja joita on myös hedelmä- ja karkkinesteissä? jos nuo keinotekoiset maut kielletään ja tehtaat saavat kiellosta huolimatta niitä käyttää olisi kieltolaki todella kierosti tehty!?

Itse tilasin jälleen lisää hedelmä- ja karkkinesteitä joten ne riittää ainakin melkein 2 vuotta jonka jälkeen todennäköisesti lopetan koko höyryttelyn mikäli nikotiinia en enään pysty käyttämään joten saa nähdä.

Varmaa on se, että mikäli kiellot menisi läpi eikä noita makuja saisi tilata ulkomailta vaan pitäisi ostaa tupakan makuisia e nesteitä nousee niitten hinta takuu varmasti sille tasolle, että höyryttely ei ole yhtään halvempaa kuin tupakointi vaan jopa kalliimpaa sillä eräs kauppa joka myy makunesteitä on niitten kpl hinta yli 10€/10ml ja se kertoo jo paljon, mutta onneksi halvempia e nesteitä saa vielä tilata ja makuja myös joten edelleen suosittelen, että tilatkaa varastoon ja laittakaa ne jääkaappiin sillä siellä ne säilyy pitkään puhumattakaan laitteista joihin voi tulla rajoituksia rankalla kädellä ja nikotiiniin myös rajoitukset.

Iloista kesää kaikille höyryttelijöille ja pysykää höyryissä.