Tila ei laajene

/ #30 Lue historiaa

07.08.2010 06:46

Äläpä hättäile.

Kopernikuksen ajatuksia alettiin puolustamaan vasta 60 vuotta ajatusten julkaisun jälkeen Galileo Galilein toimesta.

Montako kuperkeikkaa lupaat tehdä siinä vaiheessa kun tässä adressissa on yli 10 000 nimeä?

Tai siinä vaiheessa kun ajatuksestani on juttua tieteellisissä julkaisuissa?

Alkuräjähdysteorian kannattajat ovat suuruudenhulluja jotka luulevat että kaikella on olemassa alku.

Ei kaiken alkua ole olemassa.

On vain alku / loppu tilanne jossa energia on hajaantuneena tasaisesti ikuiseen tilaan joka ei muutu.

Jokaisen uuden luodun maailmankaikkeuden energia aina lopuksi hajaantuu alku / loppu tilanteen omaavaksi energiakentäksi jossa on erillisiä saman tiheyden, saman tilavuuden ja saman varauksen omaavia energiatihentymiä joihin edelleen tulee ulkoapäin muista energiatihentymistä energiaa joka saa aikaan ulkoisen paineen joka saa energiatihentymät säteilemään edelleen energiaansa toisiaan kohti ja näin ulkoinen paine jokaiseen erilliseen saman tiheyden, tilavuuden ja varauksen omaavaan energiatihentymään säilyy jne.

Energiatihentymien energia vaihtuu ajan kanssa kokonaan, niiden välillä liikkuu informaatiota jne.

Tästä alku / loppu tilanteesta me hän eli ikuinen energia voimme luoda uuden maailmankaikkeuden omasta ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan joka ei laajene.

Ensimmäinen tieteellinen luomis (ALKU / LOPPU) ajatus

.

Aina lopulta löydämme itse itsemme ja ymmärrämme olevamme ikuinen energia ikuisessa tilassa joka ei laajene.

Ensimmäisinä totuuden ymmärtäviä ei tietysti uskota, koska mehän luomme aina uuden maailmankaikkeuden jotta voimmeunohtaa itse itsemme. Emme siis halua muistaa totuutta itsestämme. Lopulta totuus kuitenkin aina voittaa, sille emme minkään voi.

.