Superfood

Jan Erik Finskas

/ #82 Suomalaisten oikeuksia on rajoittamassa EU !!

08.11.2011 22:35

Perustuslakimuutos hyväksyttiin - yhteenveto siitä mitä on tapahtunut

Valtaoikeuksia siirrettiin maamme ulkopuolelle 21. lokakuuta perjantaina 2011

Mitkä tulevat olemaan ne kansainväliset toimielimet? EU, NATO, YK, IMF? Edes sille, millaista valtaa voidaan luovuttaa, ei tehty rajoituksia.

The Telegraph -lehden Ambrose Evans-Pritchard on kirjoittanut politiikasta ja taloudesta 30 vuotta. Evans-Pritchard puhuu "tavoitteista painostaa ja pakottaa niukkuustyranniaa EU-valtioihin, ei jakaa jäsenvaltioiden velkarasitusta." Evans-Pritchardin mukaan tarkoitus on "poliittisen unionin, Euroopan imperiumin, pystyttäminen, mitä hallitukset edistävät finanssikriisin, vakausvälineiden, perustuslakien rikkomisten ja ilman kansanäänestystä tehdyn velkaannuttamisen varjolla kaikissa EU-valtioissa."

Brittinäkemyksen valossa Suomen perustuslakimuutoksen uudet kirjaukset saavat lisäulottuvuuksia, jotka ovat kauhistavia.

Heikki Talvitie, pitkän linjan diplomaatti, kirjoitti artikkelissaan Perustuslaki ja suvereniteetti: "Suomalaisen eliitin mielestä itsenäisyytemme edellytys on, että luovumme itsenäisyydestämme länteen, jotta säilyttäisimme itsenäisyytemme itään…"

Lue koko juttu täältä, http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=1613

Allekirjoittakaa myös tämä adressi,