Kannabis lailliseksi

Kannabiksen lääkekasvatus lisenssin tuleva ensimmäinen omistaja

/ #3264 huoh tätä Suomalaisuuden itsepäisyyttä.

11.11.2011 12:11

En voi käsittää miten tänäkin päivänä Suomalaiset ovat näin aivopestyjä tässä asiassa. Viunaa vedetään kaksin käsin ja mitään pahaa ei nähdä koska se on perinne. Lähes jokaisen Suomalaisen suvusta löytyy vähintään yksi alkoholisti joka on siltansa polttanut perheen kanssa ja ehkä henkensäkkin heittänyt sen takia, mutta silti vaan tämä kannabis on se mailman pahin asia. Miksi? Koska niin on aina opetettu. *päätä seinään*

Koittakaa edes ymmärtää että kannabiksen laillistamisen kannalla olevat ihmiset eivät tarkoita että se pitäisi sallia myös alaikäisille. Mitään päihdettä ei saisi sallia. Myöskään emme tarkoita että sitä pitäisi käyttää päivittäin, mitään päihdettä ei pitäisi. Ajamme lähinnä yksilönvapauksia tässä vain, emme yritä kieltää teiltä alkoholia. Jokaisella pitäisi olla oikeus tehdä elämällään mitä haluaa niin kauan kun siitä ei muille haittaa ole. Minulle ei kuulu se että joku haluaa vetää pari kaljaa päivän päätteeksi, eikä sekään että haluaa polttaa jointin päivän päätteeksi. Eläkää omaa elämäänne ja antakaa muiden elää omaansa.

Itse olin vielä täysin yhtä aivopesty kuin monet persut jotka tännekkin idiotismejaan heittelevät. Mutta sitten kaveri sairastui syöpään, ja meillä oli semmonen suhde että puhuttiin aina ihan kaikesta toisillemme ja hän mainitsi että käyttää kannabista koska lieventää varsin tehokkaasti kipuja. Kysyi minulta että voisinko alkaa kasvattamaan hänelle kun itse ei pysty. Luin asiasta kuukausia ja päätin että miksipä ei. En löytänyt asiassa yhtään mitään pahaa. Noh, sattuipa olemaan sitten joku tehoratsia täälläpäin ja jäin kiinni asiasta. Vieläkään en tiedä miten. Olin työssäkäyvä ja olin myös työssäni hyvä, itse en koskaan edes kokeillut kannabista vaikka sitä oli kaapit täynnä. Menetin työni ja huumausaine merkintä rekisterissä on tällä alalla aika paha joten tässä sitä sitten ollaan 3v oltu ilman töitä jo. Kuka tässä tapauksessa hävisi ja kuka voitti? Kun minulta vietiin kasvit, ei ystäväni enää viimeisillä kuukausillaan saanut elää helpompaa elämää. Tästä työtä tekevästä veronmaksajasta tuli "sossupummi". Kuka tässä voitti ja mitä? Poliisiko voitti kun sai tälläisen vaarallisen rikollisen kiinni? Hah! Olisitte nähneet tyyppien ilmeet kun olivat täällä, sanoin kättäpäivää ovella ja toivotin tervetulleeksi sisälle asiallisesti. Annoin kaiken apuni heille ja muutenkin kaiken mitä pyysivät. Mukavia heppuja nuo huumeyksikön pojat. Mutta kyllä sen ilmeistäkin näki että "mitä v***a me oikeen täällä tehdään"-pyöri mielessä. Mutta ymmärrän heitä, työtähän vain tekevät. Eivät voi sille mitään kun on joku käskenyt.

ps. Vielä kun monet teistä tuntuvat luulevan että kannabiksen käyttäjät makoilevat vaan päivät pitkät zombeina soffalla niin ai kuinka väärässä olettekaan. Valtaosa vakikäyttäjistä on teidän kavereita, työkavereita ja perheenjäseniä. Normaaleja ihmisiä, myös ihan perheellisiäkin. Ette vain tiedä sitä koska asiasta ei kukaan uskalla puhua näiden ennakkoluulojenne takia. Kohtuus kaikessa, kuten myös kannabiksen käytössä.