Parempaa hoitoa borrelioosipotilaille!


Vieras

/ #41 Omakohtainen kokemus

24.07.2016 20:23

Potilas ei ole kuulemma koskaan oikeassa, ainakaan jos hän luulee tiettävänsä jotain sairaudestaan, sanottiin minulle.

 Olin täysin toimintakyvötön, kaamea särky. Sain kyllä nopeasti apua. Testien tulos; nivelreuma nivelissä ja selkärangassa.

Vasta vuoden kuluttua hieroja  kysyi minulta; " Mistä nämä arvet ovat tulleet " En tiedä-vastasin. Kesällä 2013  jalkani vuotivat verta haavoista, jotka eivät  parantuneet kuin  kuusenkerkkä salvalla 3 kk päästä. Terveyskeskuksen salvat ja ohjeet eivät tehonneet.  ½ vuotta sen jälkeen diaknosoitiin  reuma. Hierojalla oli samanlaiset arvet, mutta hän oli saanut  (Saksasta) ohjeet  rajuun  suonensisäiseen antibiottihoitoon. Hän välttyi  seurauksilta. Olen varovasti puhunut mielipiteestäni  ja näkemyksestäni sairastumiseen  reumasairaalassa  käydessäni. En ole saanut  mitään kommenttia  koskaa. Aivan kuin olisin puhunut  kuuroille. 

Nyt olen työkyvötön. Tänään en voi tietää huomisesta. Saanko edes vaatteita päälleni aamulla. Lääkitys on raju, elimistöni pettää ajankanssa. Punkki sairauksien hoitoon ja tutkimiseen  pitää saada muutos  pian.  Itse ole nyt aivan varma asiasta.