Kannabis lailliseksi

Poliisivaltion asukki
Vieras

/ #2090 Re: Re: Oletteko miettineet?

24.08.2010 05:44

#2089: hohhoijaa - Re: Oletteko miettineet?

Kun suomalainen keskivertoihminen lähtee etsimään "tietoa" kannabiksesta, hän katsoo irti huumeista, usko ja urheilu jne. Ei hän pidä uskottavina niitä sivustoja joita sinä olet selannut. Niillä joita hän pitää uskottavina sisältönä on se iänikuinen kannabis tuhoaa- tyyppinen valistus jota jo koulussakin opetettiin. Jos hän tuntee kannabiksen käyttäjiä, hän ei tiedä sitä itsekään koska kukapa hänelle mitään sanoisi, ei moni halua ottaa riskiä että poliisi pysäyttelee ja penkoo taskuja joka välissä ja marisee kannabiksen skitsofreniaa aiheuttavasta vaikutuksesta vaikka mitään ei koskaan löytyisikään. Tuo keskivertoihminen uskoo ihan tosissaan että kannabis on alkoholia vaarallisempaa, niinhän hänelle on opetettu, niinhän julistetaan vieläkin. Hän ajattelee että ei sitä muuten olisi kielletty. Hänelle alkoholinkieltolaki ei sano mitään, historia toistaa itseään. Hän on oppinut pelkäämään poliiseja ja leimatuksi tulemista. Elämme ahdasmielisessä yhteiskunnassa.