Kannabis lailliseksi

Muksis
Vieras

/ #2095 Re: Re: Oletteko miettineet?

24.08.2010 23:05

#2089: hohhoijaa - Re: Oletteko miettineet?

hohhoijaa: Tietoni perustuvat siihen mitä olen nähnyt ja kuullut tapahtuvan , valitettavasti ne eivät ole mitään mukavia tarinoita ei niin kannabiksesta tai alkoholista yms. En pidä alkoholia vaarattomana, ja pahoittelen jos tuli sellainen kuva. Kirjoitin vain sen mukaan mitä minulle ovat itse käyttäjät, heidän lähipiirinsä kertoneet ja mitä olen muualat kuullut.Pahoittelen myös sitä että mikään ei ole ollut mukava ja harmiton tarina. Loppujen lopuksi ei mitä käytetään vaan miksi merkitsee.

Yritin vain esittää asian eräästä näkökulmasta. Kannabiksen ja muiden laillistamisesta kyllä puhutaan mutta vaikka niin tapahtuisi se ei sido kaikkia tahoja esim. työelämää. Laillistaminen ei ole sama asia kuin hyväksyminen kuten nähtiin tämän kesän Gay pridessa. Eivätkä kaikki ole vastuullisia käyttäjiä oli kyseessä mikä aine tahansa.

Vieras: Tuohon vertaukseen. Elän kai utopiassa mutta tuskin kumpikaan lääkäri harjoittaa ammattiaan kauaa kun asia selviää. ja vastaus en tahdo että kumpikaan leikkaa, ja syy periaatteelinen.

Ja tuo puukko ja pistooli vertaus oli ehkä liian provo. Kannabiksen haittoihin erään tutkimuksen mukana kuuluu skitsofrenia ja alkoholiin taas pysyvä ns. juoppohulluus. Joten käykö tuo paremmin?.(tutkimuksesta kerrottin dokumentissa joka ei vain mollannut kannabista. Toisessa dokumentissa taas listattiin tutkimuksien, tilastojen yms. mukaan kaikki huumausaineet ja päihteet.Alkoholi oli tässä 5 pahimman joukossa, 1. ja 2. heroiini ja kokaiini, kannabis ei muistaakseni yltänyt edes 10. joukkoon)

Poliisivaltion asukki: että kaikki tulee kirjoitettua tuota sanaa ahdasmielinen käytetään yleensä kun kuullaan jotain mistä ei pidä. Samaa pätee siihen kun ei niin mukavat poliisit kieltävät tekemästä jotain. Ja en pelkää leimautumista koska nähtävästi onnistuit siinä jo.