Kannabis lailliseksi

Vitun itu hippi :p
Vieras

/ #2100 Kaiken viisauden alku on tosiasiain myöntäminen!

25.08.2010 17:12

Ja totta on se että ihmiset kautta aikain ovat päihtyneet-milloin milläkin substanssilla. Ja ihmiset tulevat päihtymään jatkossakin. Ongelmana ei ole se onko joku aine laiton vai ei, vaan se minkä takia on tarve päihtyä? Onko se hauskanpitoa, rentoutumista, jännityksenhakua...pakoa todellisuudesta... jne.

Eri asia on sitten lääkekäyttö! Niin montaa asiaa väärinkäytetään. Ihmiset ovat mestareita asioiden ja itsensä väärinkäytössä!

Totuus on se että jokaisella ihmisellä kuuluu olla itsemääräämis oikeus! Mitä kemikaaleja itseensä laittaa. Ja jokaisella ihmisellä on synnyinoikeus nauttia siitä mitä elämä ja ÄitiMaa hälle tarjoaa!

Sitä ei kukaan voi kieltää tai rajoittaa, keinotekoisilla lainsäädännöillä! Se on paitsi ihmisarvoa alentavaa ja orjuuttavaa myös ihan vitun tyhmää!

Ihannehan olisi se että me ihmiskuntana olisimme niin henkisesti kehittyneitä, että mitään keinotekoisia lakeja ei tarvittaisi! Koska kukaan ei tahtoisi tehdä toiselle pahaa. Kaikki muistaisivat ykseytemme ja yhteytemme luontoon ja kosmokseen!

Kaikki ymmärtäisivät että yhteinen etu on kaikkien etu-ja toimisivat sen mukaan! Mutta vielä on matkaa siihen! Olemme silti matkalla ja menossa hyvästä parempaan :)

Mutta todella, ei kukaan voi toisen puolesta päättää-mitä/mistä hän saa nauttia ja mistä ei! Eikä täällä yhdelläkään epätäydellisellä ole tuomittavaa!

On jokaisen omassa päätösvallassa käyttääkö jotain vai ei-siitä huolimatta että käytöllä on negatiivisia seurauksia. Mikään ei niin vahingoita ihmistä kuin joutua toisten tuomion ja pilkan kohteeksi!

Lait ovat hyväksyttäviä silloin kun niillä estetään ihmistä vahingoittamasta muita. Mutta huumeita käyttämällä tekee hallaa vain itselleen.

Ja mielestäni kaikki väittelyt puolesta/vastaan ovat turhia siinä mielessä, että oli kyseinen substanssi sitten todellista ihmeitä tekevää jumalten lääkettä tai hirveätä kuolettavaa myrkkyä-on se silti oma asiani käytänkö vai en. Ei kukaan voi niinikään määrätä millaisia vaatteita saan käyttää! Tai millaista ruokaa saan syödä! Jokainen tehkööt omat valintansa ja kieltämisen ja tuomitsemisen sijaan- olisi hyvä jakaa parempaa tietoa, viisautta ja rakkautta asianosaiselle.

Tämä oli pohjustus asiaani :p.... lisää tulee!

Nyt kerron hieman näkemyksiäni.. .

Meidän tuntemassa maailmassamme on jotain hyvin pielessä... tämän voi varmaan jokainen allekirjoittaa!

Eihän tarvitse kuin seurata uutisia, niin kuulee kuinka joka puolella ihmiset kärsivät! Ja uutisvälineet tykkäävät mässäillä ihmisten kärsimyksellä. Uutiset ovat kovin yksipuolisia... on sotaa, murhia, onnettomuuksia, raiskauksia ja kaikenlaisia hirveitä väkivallantekoja. Missä hyvät uutiset?

Aina vain kerrotaan kuinka päin vittua asiat ovat! Sitten loppukevennykseksi jotain vitun turhaa blaablaata! Eikä koskaan kerrota miksi kaikkea tällaista pahaa tapahtuu. Meille vaan työnnetään korvat ja silmät täyteen tätä paskaa! Emmekö ole jo kurkkuamme myöten täynnä tätä? Miltä susta tuntuu nämä jatkuvat uutiset meidän ihmiskuntamme alemmuustilasta ja kärsimyksestämme? Tuleeko olosi paremmaksi? Päiväsi valoisammaksi? Saat lisää tietoa kyllä, mutta onko tuolla tiedolla mitään arvoa? Ja onko siinä jotain mitä et jo tietäisi?

Kaikki me tiedämme että jokapuolella on sota, ja että ihmiset pahoinpitelevät ja tappavat toisiaan, ja että olemme menossa kohti suurta ekokatastrofia. Ei mitään uutta! Miksi seurata tällaisia uutisia? Ja miksi levittää tällaisa uutisia?

Noh! Ihmisiä/kansaa on kautta aikain johtanut joku muu. Ellei kuningas niin sitten keisari ja ellei keisari niin sitten joku muu. Tai sitten olemme luoneet demokratian ja yhteiskunnan jossa saamme äänestää kansanedustajia ja sitten on presidentti. Mutta tosiasiassa meitä johtaa kasvoton koneisto. Yhtäkaikki ihmiset ovat kokeneet helpommaksi luovuttaa vastuun jollekin muulle. Luopua omasta vastuustaan ja antaa se jonkun muun hoidettavaksi.

Jos kaikki pitäisivät huolen omasta vastuustaan, ei tarvittaisi mitään auktoriteetteja päättämään puolestamme. Mutta ihminen kokee helpommaksi kun voi sysätä vastuunsa muualle. Koska ihminen on heikko ja heikkoja ovat myös ne ihmiset jotka meitä johtavat! Kansanedustajiemme henkinen potentiaali lähentelee nollaa. Ja kansa todellakin, saa juuri sellaiset johtajat kuin se ansaitsee.

Emme voi syyttää ahdingostamme ketään muuta kuin itseämme! Olemme kaikki yhteisvastuussa tästä hullunmyllystä, joka on paisunut sellaisiin mittasuhteisiin-että on melkein surkuhupaisaa seurata päivittäistä elämäämme. Olemme keskellä kaaosta joka on kuin mikäkin friikkisirkus-meidän itsemme ollessa pellejä ja nuorallatanssijoita koittaen säilyttää tasapainomme. Ja sirkuksen tirehtöörinä toimii eduskunta.

Ja niin "sulassasovussa" vai pitäisikö sanoa sodassa. Sirkuksemme vauhti vain kasvaa näytelmien muuttuessa ainavain dramaattisemmiksi, koomisemmiksi ja kauheammiksi. Sirkuksenjohtajien kääriessä ainavain lisää rahaa ahneisiin taskuihinsa.

Emmekä kaaokseltamme tajua, että olemme vain näyttelijöitä/pellejä sirkuksessa ja että Todellinen maailma on sirkusteltan ulkopuolella-josta enkelit & muut ei niin fyysiset olennot kauhuissaan esitystämme katselevat!

Maailmamme on muuttunut kilpakentäksi jossa häikäilemättömät, egoistiset omaa napaansa tuijottavat ihmiset saavat rellestää vapaasti. Keräten maallista mammonaa muiden ja luonnon kustannuksella! Ei ole enää valtioita... on vain suuria ylikansallisia yhtiöitä jotka käytännössä sanelevat kaiken mitä maanpäällä tapahtuu! Because, money talks! Se kellä on rahaa on valtaa-ja se kellä on valtaa on rahaa!

Ja niin ollen ei tämä "hyvinvointi" yhteiskuntamme ole muuta kuin ihmistä ja luontoa riistävä kone joka tekee rahaa niille ketkä ovat vallassa nostaen heitä vieläkin korkeammalle. Ja vallanhimossaan he tulevat vain entistä ahneemmiksi! Ja keksivät vain lisää tapoja joilla rikastuttaa itseään-eli riistää ja orjuuttaa ihmisen, luonnon ja ihmisluonnon!

Tarviiko tätä sen enempää selitellä? Uskonpa että kaikki tämän tietävät!

Se on nähty nyt niin monta kertaa, kansanedustajamme joiden kuuluisi ajaa kansan hyvinvointia ja parasta. Ovat niin ikään vain pelinappuloita joita liikuttavat suuremmat voimat. Eli ne ylikansalliset yhtiöt ja yksityiset pankkiirit joiden tavoitteena on vain maksimoida voitot! Piittaamatta muusta ja muista.

Kautta aikain on ollut egoistisia vallanhimoisia maailman valloittajia. Mutta yksityisten ihmisten sijaan sen tekevät nyt nämä megalomaaniset yhtiöitymät ja pankit. Joidenka johdossa on vain kourallinen loputtoman ahneita ja lyhtynäköisiä ihmisiä. Niin maailmastamme on muodostunut pyramidi, jonka huipulla nämä ihmishirviöt pyöriskelevät egoflipeissään-miettien ja suunnitellen kokoajan lisää valloitus retkiään. Ja alistaen kaikki muut komentoonsa!

Ja todellakin meitä kontrolloidaan!

Meitä ohjelmoidaan ja kontrolloidaan niin monilla tavoilla-ja koko ajan tulee lisää.

Siitä johtuu nämä murhetta tuovat uutisetkin!

Pelokasta ihmistä on helpompi hallita! Kautta aikain on ihmisiä hallittu pelolla!

Meidän mediamme on yksi suuri aivopesu masiina!

Meihin kylvetään pelkoa, ahdistusta, epäluuloa, vihaa, kateutta ja kaikenlaisia negatiivisia ajatuksia ja tunnetiloja! Mitä pelokkaampia ja vihaisempia olemme sitä vähemmän voimme rakastaa muita!

Meihin kylvetään kilpailu aatetta, jotta kokisimme toisemme uhkana/kilpailijoina.

Sitä he haluavat! Että koemme itsemme erillisinä, että meidän täytyy kilpailla ja taistella.

Mutta ei meidän täydy!

Sillä olemme kaikki samaa perhettä, samasta alkulähteestä! Samaan aikaan samalla planeetalla jakamassa yhteiset ilot & surut, yhteiset toiveet & haaveet paremmasta huomisesta! Valoisammasta maailmasta!

Eikä se tule ennenkuin myönnämme tosiasiat!

Otamme vastuun itsestämme!

Lopetamme toisten syyttelyn ja tuomitsemisen.

Niin kauan kun koemme itsemme erillisiksi luonnosta ja toisistamme-voi tämä hullunmylly jatkua!

Meidän täytyy muistaa keitä olemme ja mistä tulemme! Ja kun sen muistamme ei ole enää kysymystä siitä, minne olemme menossa.

Meidän täytyy vain muistaa!

Muistaa!

Että olemme Ihmisiä! Olemme mahtavia olentoja! Kehitys planeetallamme on huipentunut ihmiseen, meihin! :D

Ja mitä me evoluution huipulla molevat ihmisenkelit sitten ilmennämme? :(

Hei oikeesti! Ei ihmistä ole luotu vain kuluttumaan luontoa, taistelemaan keskenään aivan jonnenjoutavista, turhista ja keksityistä asioista!

Ehei!

Olemme todellakin keksineet kaikki ongelmamme ihan itse! ei luonnossa ole ongelmia. Kaikki hoituu sulassa sovussa, symbioosissa ajallaan ja niin kuin pitää!

Jos ihmistä ei olisi, niin ei olisi mitään ongelmiakaan. Kaikki toimisi ja jatkuisi ennallaan...

Miksi siis kehitämme itsellemme olemattomia ongelmia? Ei meidän tarvitse! Emme ole riippuvaisia draamastamme.

Meillä on paratiisin omainen kaunis ja ihana maapallo! Joka on annettu meille, elääksemme ja käytettäväksemme. Mutta ei riistääksemme ja raiskataksemme. Meille on annettu kaikki valmiiksi!

Meillä on kaikki mitä ihminen ikinä tarvii!

Elämme yltäkylläisyydessä aivan uskomattoman ihanassa ja kauniissa paikassa. Joka tyydyttää kaikki tarpeemme. Ja jos jotain puuttuu-johtuu se ainoastaan siitä että, täällä vallitsee epätasaarvo!

Siitä että yhteiskuntamme on rakentunut pyramidihuijaukseksi-ja siitä että kaikki ovat niin egoistisia että ajattelevat vain omaa minäänsä.

Jos tunnustaisimme olevamme kaikki samaa perhettä, ja kantaisimme oman vastuumme-riittäisi kaikille kaikkea yllinkyllin! Jakaisimme puhtaasta ilosta! Emmekä kilpailisi toisiamme vastaan. Oikeasti ei ole ketään ketä vastaan kilpailla. On vain lyhty elämä maanpäällä-jonka voimme käyttää joko auttaaksemme veljiämme ja siskojamme, tai sitten kilpaillaksemme heitä vastaan. Ei ole mitään järkeä kilpailla itseään vastaan!

Mutta "eliitin" mielen hallinta koneisto on voimakas!

Eikä se riitä että meihin kylvetään pelkoa ja kilpailu henkeä. Meidät pidetään niin kiireisinä ja "viihtyneinä" ettemme ehdi edes tajuta kuinka meitä kusetetaan. Yhteiskuntamme on tahallisesti rakennettu sellaiseks,i että suurin osa ajastamme menee töitä tehdessä. Ja kun sitten saamme hieman vapaa aikaa-on miljoona tapaa johon käyttää se. Mutta mihin sitten käytämme sen? Maailma on täynnä mielekästä tekemistä, mutta myös niin paljon kaikkea turhamaista.

Tähän liittyy vielä eräs toinen asia joka on vakava ja vaatii tunnustamista!

Ihmisellä on joku ihme pakko, aina haluta ja tarvita. Ei voi olla tyytyväinen siihen mitä on, tähän liittyy myös päihteiden käyttö. Elämä on jatkuvaa pakenemista nykyhetkestä, tai sitten jonkun muun tahtomista-joka sekin on pakoa nykyhetkestä.

Miksei olla tyytyväinen siihen mitä on- ja elää hetkessä? No ei se ole mikään ihme, kun elämämme on vain yhtä suurta kulutusjuhlaa ja kilpailua siitä kuka eniten tuhlaa. Elämältämme puuttuu päämäärä. Ellei se ole sitten egon ja rahapussin kasvattaminen-mutta tällaiset päämäärät eivät tuo täyttymystä.

Ihmisiltä puuttuu "korkeammat" tavoitteet, ihanteet. Uskonnotkaan eivät sitä tarjoa-ne ovat vain osa suurta massamanipulaatio koneistoa. Meihin kylvetään puutetta, vaikka kaikkea tarvittavaa on yllinkyllin.

Ihminen on unohtanut itsensä ja Jumalansa- ja vaihtanut tilalle pelon, puutteen, hämmennyksen ja kärsimyksen. Vaikka meidän tarjoituksemme on elää paratiisissa tuntien iloa ja onnea. Toki me näitäkin tunnemme, mutta meidän pysyvän tilamme kuuluisi olla autuus! Nyt se on ennemminkin ahdistus. Moniko on oikeasti onnellinen? Onni ja ilo on kaksi eri asiaa. Iloa voi tuntea mistä vain, mutta se on hetkellistä. Onni & autuus on pysyviä tiloja. Jotka tänäpäivänä tuntuvat niin vaikeilta saavuttaa. Koska etsimme väärästä paikasta. Maalliset hetkelliset nautinnot ja leikkimme eivät voi tuoda ikuista onnea. Onni tulee sisältäpäin, mutta me etsimme sitä ulkoa.

Ihminen on vaihatnut henkensä kauppataloudelle, globalisaatiolle ja materiaaliselle hyvinvoinnille-laiminlyöden samalla henkiset ulottuvuutensa. Siitä johtuu tarve saada kokoajan kaikkea ja ainavain lisää ja lisää. Mutta se tyhjä tunne johon ihminen hakee lohtua, ei voi tulla tyydytetyksi kuin hengenravinnolla. Ja niin surullista kuin se onkin, monet eivät edes tiedosta omaa henkistä puoltaan-vaan samaistavat itsensä ruumiiseensa ja mieleensä. Samaistavat itsensä sukupuoleen, rotuun, kansalaisuuteen ja mihinvaan. Vaikka todellinen itse on ikuinen. Olemme vain unohtaneet...

Ja massamanipulointi kone käy kiivaana. Tarjoten meille loputtomasti niin sanottua "viihdettä" Kaikenlaista pinnallista/muovista roskaa... johon tuhlaamme elämämme. Uutiset on täynnä roskaa! Juoruja jostain julkkiksista, jotka ovat aivan yhtä tavallisia ja aivan yhtä hukassa kuin me muutkin-ketkä niitä juttuja lukevat. Ketä oikeasti kiinnostaa jotkut mattinykäset & missiviivit? Onko oma elämämme niin kuivaa, että meitä viihdyttää tällaiset jutut? Meille on tarjolla niin paljon roskaa... Ja se kaikki on niin pinnallista & muovista! On muoviset vaatteet & muoviset vaatteet, muoviset asenteet & muoviset ihanteet! Se kaikki on ihan täyttä roskaa ja saa huomiomme vain kääntymään pois oleellisesta. Eli siitä mitä tapahtuu oikeasti!

Ja oikeasti tapahtuu se mistä jo puhuinkin. Tämä niin kutsuttu "eliitti" on tosiasiassa sirkustamme johtava tirehtööri. Ja niin kauan kuin kaikki vain riitelevät keskenään ja tuijottavat omiin napoihinsa-saa tämä pyramidihuijaus jatkua!

Mutta tunnustaessamme tosiasiat, ja ottaessamme vastuun itsestämme ja maastamme. Muistaessamme keitä todellisuudessa olemme. Ymmärtäessämme kaiken olevaisen ykseyden ja yhteyden. Ei näillä valtaapitävillä hirmuhallitsijoilla ole enää minkään näköistä valtaa! Vain tietämättömiä, unessa käveleviä ihmisiä voi pitää vankina. Ja loppupeleissä olemme vain oman itsemme vankeja, mielemme on orjuuttanut meidät- Tehden itsestään herran, vaikka asia on aivan päinvastoin. Maailma ei muutu ennen kuin yksilöt muuttuvat! Kaikki lähtee yksilöstä itsestään! Mutta yksilön on ensin tahdottava muutosta! Ja uskonpa että me olemme aivan vitun kyllästyneitä tähän meininkiin! Joten laitetaan sille stoppi! Poistetaan negatiiviset ajatusmallit, asenteet ja tunnereaktiomme ja korvatkaamme ne ylevimmillä ja valoisimmilla! Ja aina kun yksi ihminen herää tästä painajaisesta-on se askel lähemmäs kotia!

Lait ovat vain keinotekoisia yrityksiä, hallita yhteiskunnassa kasvavia ongelmia- jotka johtuvat totuuden ja rakkauden puutteesta! Tai sitten niillä vain tahdotaan kontrolloida ihmisjoukkoja. Ainoat lait joita pitäisi kunnioittaa ovat Jumalan lait!

Ja on aivan sama uskotko Jumalaan tai mihinkään mitä kirjoitin. Sillä tiedän ja sinäkin tiedät, että ne lait ja moraaliset arvot- jotka ovat kokonaisuuden kannalta oleellisia ja totuudellisia. Löytyvät jokaisen immeisen sydämestä!

Siksipä koen aivan huutavana vääryytenä, jos minua kielletään ja rangaistaan siitä- että menen luontoon ja poimin sieltä tajuntaani laajentavia sieniä suuhuni. Se on synnyin oikeuteni ja jokaisen ihmisen synnyinoikeus. Tai jos tahdon rentoutua polttamalla kannabista on sekin oikeuteni ihmiselämään kuuluvana osana. Rikollisia eivät ole ihmiset jotka nauttivat Äitimaan hedelmistä- vaan ne ketkä sitä tuomitsevat ja toisten ihmisoikeuksia loukkaavat! Mutta vielä nämä pikku tyrannit joutuvat kasvotusten totuuden kanssa! Elämä on jatkuvaa kasvua kohti totuutta, eli Jumalaa, eli paluuta kotiin!

Asiat ovat aivan nurinkurin maan antimista nauttivat ihmiset tuomitaan- ja maata riistävät ja hyväksikäyttävät poliittiset & kaupalliset voimat saavat laillisesti tehdä mitä tahtovat! Ja se on vielä yleisesti hyväksyttyä! ei vittu miten sairasta! Mutta näin tehokkaasti on mielemme myrkytetty...

Monillako on edes omia mielipiteitä asioista? Kuulopuheita, ennekkoluuloja, pelkoja ja tuomitsemisen halua vailla omaa kokemusta asioista.

Mutta niin se menee... ohjelmointi on tepsinyt! Juuri niinkuin meitä riistävät ihmis liskot ovat tahtoneet.

Ne tekevät asekauppaa, riistävät luonnonvarat häikäilemättömästi. syöttävät meille paskaa, keinotekoista ruokaa... keinotekoisia lääkkeitä...

Ja kieltävät meiltä itselääkinnän luonnon omilla yrteillä. Niin.. jotkut "yrtit" saattavat, saada sinut pysähtymään ja pohtimaan tätä kaikkea. Ja sitähän ne eivät halua. Sen sijaan saat kyllä kuluttaa alkoholilla itsesi aivan tiedottomaan tilaan.

Meidän täytyy vapauttaa itsemme! Mielen orjuudesta ja yhdistyttävä! Voimme yhdessä laittaa lopun tälle hulluudelle! Yksin vain katselemme pahaa unta kyllästymiseen saakka. Maailmamme muuttuessa ainavain harmaammaksi ja ahtaammaksi.

Näin kirjoittaa vanha sekakäyttäjä/pirivieteri... joka käynyt kovan koulun elämässä. Sittemmin jättänyt pahaa tekevät aineet ja lääkinnyt itseään luonnonmukaisilla menetelmillä. Nyt sekin vaihe alkaa olla takanapäin.. Ja nautin elämästä parhaana huumeena! Nyt voitte sitten käydä kimppuuni ja heitellä tomaatteja päälleni! Mikäli kukaan jaksoi lukea loppuun asti...:p Asiaa oli paljon ja sekaan mahtui varmasti myös hyvin paljon paskapuhetta! Mutta minkäs teet... olemme kaikki pellejä tässä sirkuksessa... tehdään näytelmästämme nautittava ja iloinen!

Blah! mikä vuodatus! :D... :p   Mutta pointin kai tajusitte?