Kannabis lailliseksi

/ #2111 Re: Re: Re: ajattelija

26.08.2010 22:48

#2109: ajattelija - Re: Re: ajattelija

Hyviä ideoita. Kerätään facebook-ryhmä ja kun jäseniä on tarpeeksi niin sovitaan päivämäärät ja kaupungit sitten. Jotka ei halua ottaa mitään riskiä voivat tulla paikalle vain mielenosoitukseen ja polttaa vaikka tupakkaa. Kukkamuffinsseja/keksejä kun syö niin vaikutus kestää kauan eikä ole kiinnijäämisriskiä. Kyllä tuohon satoja, ehkä tuhansia ihmisiä tulee mukaan jos saadaan sana kiertämään. Tiedotusvälineet täytyy saada paikalle, jonkun täytyy ottaa "puheenjohtajan" rooli uutishaastatteluihin. Tämän adressin laatija käy paremman puutteessa. Löytyyhän kannabiksen puolustajia EU-parlamentista ja eduskunnasta että eiköhän siihen joku sanavalmis löytyne. Kukaan ei vaan vielä uskalla sanoa mitään ja tehdä pelinavausta yksikseen, sellainen olisi poliittinen itsemurha mutta asia muuttuu kun näytetään kuinka paljon meitä on olemassa. Tee se facebook ja laita linkkiä tänne, levitetään sitä sitten kaikkialle. Kaikkiin mahdollisiin perusurpo-suoli24-keskusteluihin ja kuvalaudoille.