Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Vieras

/ #736 Aito avioliitto ry tiedottaa 24.9.2016

23.09.2016 21:11

Rakkaat uskovaiset ystävät!

Tänään lauantaina 24.9. yhdistyksemme osoittaa mieltään Helsingissä aidon avioliiton puolesta. Mielenosoituksen aikana rukoilemme liberaaleille ja sukupuolineutraalin avioliiton kannattajille mitä tuskallisempia kärsimyksiä Helvetin tulessa. Mitäs jätitte noudattamatta Raamatun sanaa? Jumala vihaa teitä! Häh häh hää! Pyydämme mielenosoitukseen osallistuvia tulemaan paikalle tyhjin vatsoin (paastonneena), sillä mielenosoitus on samalla harjoitus nälkälakkoamme varten, jonka toteutamme, jos sukupuolineutraalin avioliittolain sallitaan astua voimaan. Kuinka monen ihmisen on kuoltava vain siksi, että samaa sukupuolta olevat saisivat mennä keskenään naimisiin?

Mielenosoituksen jälkeen suunnittelemme joukkoitsemurhaamme, jonka myös toteutamme, jos sukupuolineutraalin avioliittolain sallitaan astua voimaan. Kuinka monen ihmisen on kuoltava vain siksi, että samaa sukupuolta olevat saisivat mennä keskenään naimisiin?

Runsain uskovaisin siunauksin ja liberaaleille helvetillisiä kärsimyksiä anellen

Aito avioliitto ry

PS. Jeesustellaan kun tavataan!