Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

Vieras

/ #534 Re: Re: Re: ottaa yhteyttä varten turvallinen & vakuudettomat lainata.

18.11.2016 11:43

#533: - Re: Re: ottaa yhteyttä varten turvallinen & vakuudettomat lainata.

Niinistöt, Sipilä ja Soini; kyvykkäät johtomiehet laittavat kyllä Suomen asiat taas kuntoon, ovat sen verran järkimiehiä, että ymmärtävät, mitä pitää tehdä ja missä järjestyksessä. Kannustamme heitä tässä vaativassa tehtävässä, emmekä vaikeuta järjettömillä toimenpiteillä, kritiikillä, haraamisilla, järkeenkäypiä uudistuksia ja rahojen jakamisia. On itsestään selvää, että sama holtiton meno ei voi jatkua, rahat eivät kertakaikkiaan riitä kaiken ylläpitoon, työttömät, varsinkin oma porukka töihin, työtä Suomessa on aivan varmasti, rötöstelijät kovin rangaistuksin vastaamaan teoistaan, kiusaamisilmiö saatava kuriin, on se kumma että, nuoret sekä aikuiste VOIVAT olla niin tyhmiä, että ruvetaan kiusaamaan jotakuta oikein urakalla, mikä motivaatio ja tarve, on tällaiseenkin, VAIKKA itsellä ois kuinka onneton lapsuus, se EI OIKEUTA toisten kiusaamiseen, vaikeita lapsuuskia on ollut kautta aikain menneillläkin sukupolvilla, ovat vain selvinneet rehti-ihmiseksi eivätkä jauha koko ajan, miten mulla on ollut vaikeaa, nykypolvi varsinkaan ei kestä paineita, paineita pitäisi oppia kestämään jo pienenä, KUN kuitenkin tosi elämässä niitä paineita on kestettävä. Opettajia on turha ruveta syyttämään, tämän päivän opettajat ovat yleensä fiksua ja pätevää ainesta, tekevät varmasti parhaansa. Ennen vanhaan joutui moni varmasti opettajan silmätikuksi syyttä-suotta, mutta ihmiset eivät valittaneet suuremmin, koska se oli sitä aikaa, eikä muusta tiedetty; jälkeenpäin fiksu ihminen ei rupea kaivelemaan enää menneitä, vaan kasvaa ulos keskittyen omiin tärkeisiin asioihinsa.Kukaan ei ole virheetön ja täydellinen, nykyään kuka vaan voi ruveta esittämään solvauksia ja vielä jälkikäteen, kenties aivan yksipuolisesti paisutellen, miten häntä on sorrettu missäkin asiassa, näitä riittäisi kellä vaan esitellä; onko tarvis olla esillä ja saaha huomioo tällaisilla reposteluilla yleensä kaikessa, menneitä ei voi muutta, kukin hoitakoon leiväskänsä parhaalla mahdoll.tavalla ja eläköön inhimillisesti; se on siinä. Suomessa puhallettava yhteen hiileen eikä kiistellä asioista koko ajan!