Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

/ #190 Re: Prikaati säilytettävä

01.12.2011 14:23

#189: -

Voisiko joku noheva ruveta herättelemään ruususen unesta tätä maata pikkuhiljaa, mihin tässä ollaankaan ajautumassa, tällainenkin alue kuin Pohjois-Karjala, täällä on paljon kärkihankkeita ja yrittäjyyttä, metsää, maata asua ja viljellä, matkailuvaltteja, rajakauppa antaa huikeat mahdollisuudet, puhtaat kalavedet, kansainvälisyys näkyy ja kuuluu, huippuosaamista, laatutuotteita lähtee maailmalle, antakaa hyvät päättäjät tälle kaikelle mahdollisuudet ja valmiudet toimia, olette avainasemassa päättämässä kehityksen kulussa, etelään keskittyminen ei tiedä muuta kuin ongelmista toiseen siirtymistä, parempi on ihmisten saada asua ja elää täällä kauniissa Karjalassamme ja voida hyvin kuin pakosta joutua siirtymään kakkiin yhteen pakattuna lähiöihin, pahoinvoiviksi. Tähän kuuluu myös Karjalan Prikaatin säilyttäminen aivan ehdottomasti, se on meille Pohjois-Karjalaisille aivan kunnia-asia. Toivottavasti tässä asiassa osataan laskea nyt oikein, tehokkuusajattelulle täytyy tulla loppu, kun siitä jokatapauksessa kuitenkin tulee loppu, ihmiset eivät kestä tätä enää, työllä ja tuskalla täällä on ahkerasti ja tunnollisesti aina toimittu ja saatu aikaan vaurautta ja elintasoa, tämäkö on kiitos meille kaikesta?