Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #67 heh heh heh

11.09.2010 00:49

usko, että kukaan on sitä vastaan, että homoseksuaalit saavat samoilla oikeuksilla olevan juridisen parisuhteen (lukuunottamatta sellaisia oikeuksia, jotka koskevat puolustuskyvyttömiä lapsia, vrt. adoptio) kuin muutkin parisuhteeseen aikovat.

No sitten olet laittanut nimesi väärään adressiin :DDDDDDDDDDDDDDD. Ja lisäksi, en ole edes väittänyt että homot haluavat kirkon siunausta. Tuo esimerkkini oli vain siksi, että on turha kuvitella että suurin osa kirkon jäsenkunnasta ajattelisi näin päin kuin tämän adressin allekirjoittajat. Te olette vähemmistönä, ja joutaisitte perustaa oman kirkkonne. Vai niinkö se nyt sitten menee, ettei sellaisille riviluterilaisille ole kirkossa tilaa, jotka eivät halua osallistua homojen syrjintään? Itse en edes ole sitä mieltä, että kirkon pitäisi vihkiä homoja ja lesboja, mutta VALTIO ei voi syrjiä homoja. Siksi sukupuolineutraali, kaikille yhteinen siviilivihkiminen on saatava aikaan. Tajuatteko, olette pieni vähemmistö joka nurkasta huutaa, että epistä kun kaikki ei tee niinkuin me halutaan.