Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

Vieras

/ #192

01.12.2011 18:35

Olisi suoranainen häpeä jo "entistä Pohjois-Karjalan lääniä" ajatellen, missä oli aikoinaan kolme (3) eri varuskuntaa.
Me, jotka elämme nykyisin vapaassa Suomessa, olemme sen velkaa sotiemme veteraaneille ja kaikille niille, jotka ovat antaneet meille mahdollisuuden asua itsenäisessä Suomessa, haluamme myös lastemme suorittavan varusmiespalveluksensa täällä Pohjois-Karjalassa. Ymmärrän, että Suomen valtion täytyy säästää, mutta omasta mielestäni sitä ei pidä tehdä niin, että Suomen puolustuskyvyttömyys heikkenee.
Teille, sinne eduskuntaan: normaali ihmisen aivoista on vain pieni osa käytössä, yrittäkkää te siellä ottaa edes yksi pieni "lisäosa" käyttöön ja luopukaa kaikesta siitä, mitä saatte ilmaiseksi kansanedustajan työssänne. Teillä on myös oikeus suomalaisia kohtaan pienentää palkkaanne, ei tavallisten työntekijöiden, jotka tätä maata pystyssä pitävät ja ovat aina pitäneet. Koska nykyinen hallitus osaa niin erinomaisesti laskea kaikkea sellaista, millä ei oikeastaan ole mitään järkeä, niin yrittäkää edes laskea, kuinka monta miljoonaa jopa miljardia tuo edellä kirjoittamani säästäisi!